Jump to content
Annons

Bortplockad från You Tube

Recommended Posts

musik (oregistrerad)
Postat

Hej!

Skulle köra upp en liten snutt på You Tube, tänkte jag. Gjorde så och det var veligt fram och tillbaka i flera dagar för att hitta videon där. Ibland stod det att jag inte hade nån video där och ibland syntes den, kunde klickas på och spelas upp.

Ända tills förut idag, då jag fick meddelandet indirekt att den var bortplockad. Läste sedan om fall då videos plockas bort från You Tube och fattar ingenting.

Har ni varit med om det?

😉

:musik

Annons
musik (oregistrerad)
Postat

Det var gitarrspel i 10 sekunder. Förtext och eftertext på totalt 19 sekunder = 29 sekunder. Men idag var den där igen, såg jag. Det var nog bara ett tekniskt fel då da.

DÄREMOT!! När jag försöker ladda den till min My Space-sida så kommer den liksom bara halvvägs och befinner sig i nåt slags Twilight Zone. Klickar man på "Videos" där så står det att jag inte har några videos. Om jag klickar på "Videos" och sedan på "My videos", så kommer visserligen de två varianterna (Private och Public) upp, men ingen av dem kan jag spela upp. Allt är grålagt: title, plays, comments, edit, delete... Och värst av allt: jag kan inte ta bort någon av dem heller. Och de på My Space och de på forumet där har ingen aning om vad som hänt. Så de finns, men ändå inte...

😛

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.