Nikolaus Postat 12 november 2006 Dela Postat 12 november 2006 Håller på och tvättar nu men drar in det så fort jag är klar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vallhagen Postat 12 november 2006 Dela Postat 12 november 2006 Toppen. Då fixar vi sången färdig idag (åtminstone preliminärt) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nikolaus Postat 12 november 2006 Dela Postat 12 november 2006 Nu är jag också klar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vallhagen Postat 12 november 2006 Dela Postat 12 november 2006 hehe... jag blev sittande med en variant... jag loggar på msn. hörs Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ynot Postat 12 november 2006 Dela Postat 12 november 2006 hehe... jag blev sittande med en variant... jag loggar på msn. hörs loggarpå snart Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vallhagen Postat 12 november 2006 Dela Postat 12 november 2006 ytmärkt! Jag är här, om jag inte käkar eller nåt. Slask med mig och Niko finnes att tillgå för inblandade parter:) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vallhagen Postat 13 november 2006 Dela Postat 13 november 2006 Jävlar vilket bröt det är på slutet i nuvarande version... 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nikolaus Postat 13 november 2006 Dela Postat 13 november 2006 Vill också höra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 13 november 2006 Dela Postat 13 november 2006 Vill också höra! Jag med! 🙂 Är ni klara snart? 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vallhagen Postat 13 november 2006 Dela Postat 13 november 2006 Jag med! 🙂 Är ni klara snart? 🙂 Den som väntar osvosvosv Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wernborg Postat 13 november 2006 Dela Postat 13 november 2006 Ju fler kockar, desto mer soppa 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vallhagen Postat 13 november 2006 Dela Postat 13 november 2006 Ju fler kockar, desto mer soppa 🙂 Du skojjar inte 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ynot Postat 14 november 2006 Dela Postat 14 november 2006 Hur gås det .. ynot Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slaptap Postat 14 november 2006 Trådstartare Dela Postat 14 november 2006 Hur gås det.. ynot Det undrar jag också... 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vallhagen Postat 14 november 2006 Dela Postat 14 november 2006 Har ni inte hört senaste? Den är nästan gammal nu... Det är dags för seriösa gitarrer och keys. Jag loggar på msn så får vi se om nån är ånnlajn. Fan man blir ju msnfjortis på köpet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ynot Postat 18 november 2006 Dela Postat 18 november 2006 IDAG Denna Lördag hände det. Loggar på i kväll.. 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slaptap Postat 18 november 2006 Trådstartare Dela Postat 18 november 2006 Loggar på i kväll.. 😕 Ska försöka göra detsamma,,,men det kan bli sent... 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vallhagen Postat 18 november 2006 Dela Postat 18 november 2006 Jag är på msn ifall nån vill ha separata spår... som jag lovad typ i onsdags... tjing Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hegobald Postat 18 november 2006 Dela Postat 18 november 2006 Lyssnar på låten nu.. Hur tusan har du råd att alltid ha nya strängar på din bas.. Gött som attan 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slaptap Postat 18 november 2006 Trådstartare Dela Postat 18 november 2006 Hur tusan har du råd att alltid ha nya strängar på din bas.. En prioriteringsgrej 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vallhagen Postat 19 november 2006 Dela Postat 19 november 2006 Jaha gott folk... Filer fördelade med åtminstone slask av sång? Är Hellpig därute? djonas? Gitarrdags? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slaptap Postat 22 november 2006 Trådstartare Dela Postat 22 november 2006 Bump? Ja, vad händer... 😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hellpig Postat 22 november 2006 Dela Postat 22 november 2006 Minns ni att jag blev sjuk för c:a 3 veckor sedan när min svägerska skulle ta dottern en eftermiddag? Nå... det blev en rejäl förkylning av det och som grädde på moset åkte jag därtill på en magåkomma förra veckan. Det börjar arta upp sig lite nu men jag är lite under isen. Brukar aldrig vara sjuk så här mycket/länge! 😠 Men jag vill lägga gurorna dock... har du någonstans att lägga upp filerna Vallis? Eller skicka en MP3 så kan jag skicka vawefilerna till dig när jag är klar? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vallhagen Postat 22 november 2006 Dela Postat 22 november 2006 Minns ni att jag blev sjuk för c:a 3 veckor sedan när min svägerska skulle ta dottern en eftermiddag? Nå... det blev en rejäl förkylning av det och som grädde på moset åkte jag därtill på en magåkomma förra veckan. Det börjar arta upp sig lite nu men jag är lite under isen. Brukar aldrig vara sjuk så här mycket/länge! 😆 Men jag vill lägga gurorna dock... har du någonstans att lägga upp filerna Vallis? Eller skicka en MP3 så kan jag skicka vawefilerna till dig när jag är klar? Ynot har filerna, msna med hoonom eller nåt typ. Tjata ihop dig med djonas med:) Blir kanon.... å krya på dig! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jari Postat 22 november 2006 Dela Postat 22 november 2006 Vad är det för bas du kör med? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slaptap Postat 22 november 2006 Trådstartare Dela Postat 22 november 2006 Vad är det för bas du kör med? En sliten Ibanez Artist, 4-strängad & shortscale. Mitten 70-tal nånting... 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hellpig Postat 25 november 2006 Dela Postat 25 november 2006 OK så har jag spelat in lite mer gitarrer och har splittat upp den på 4 wavefiler. Vem skall... vill... ha dem nu? Förvirrande det härna... 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slaptap Postat 25 november 2006 Trådstartare Dela Postat 25 november 2006 OK så har jag spelat in lite mer gitarrer och har splittat upp den på 4 wavefiler. Vem skall... vill... ha dem nu? Förvirrande det härna... 😄 Hehe, är det "stand-alone-stuff" eller har ni (du och djonas) lirat in er? Kan du lägga upp dem och PMa en länk? Annars tar vi det över MSN... 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vallhagen Postat 25 november 2006 Dela Postat 25 november 2006 Vill ha vill ha vill ha!!! Skicka med sendthisfile eller gör som slaptap säger:) Jag sitter inte vid datorn hela kvällen nu. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dede Postat 25 november 2006 Dela Postat 25 november 2006 adressen igen, Bengan 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.