dede Postat 30 oktober 2006 Dela Postat 30 oktober 2006 Ja just det mitt msn är dogarea52@hotmail.com Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hellpig Postat 30 oktober 2006 Dela Postat 30 oktober 2006 Sorry för tystnad från min sida, jag har helt enkelt inte hunnit med något alls på senaste tiden känns det som. 🙁 Pappaledighet är ett helt felvisande ord som borde lyda pappaupptagenhet istället! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slaptap Postat 30 oktober 2006 Trådstartare Dela Postat 30 oktober 2006 Sorry för tystnad från min sida, jag har helt enkelt inte hunnit med något alls på senaste tiden känns det som. 🙁 Pappaledighet är ett helt felvisande ord som borde lyda pappaupptagenhet istället! 😄 🙁😆😆 Hehe, vet precis hur det är... 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vallhagen Postat 3 november 2006 Dela Postat 3 november 2006 HA! Det går junte fort men det går ju bra:) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dede Postat 4 november 2006 Dela Postat 4 november 2006 Ett textförslag till: Alla broar brinner (-De släcker elden med fotogen & ingen väg tillbaka (-Fotogen på elden Ingen tid för ånger (-Bara glöm! Glöm! Bara för att lita på att linan håller (-Linan kommer att hålla Hela vägen upp till spetsen på Kilimanjaro (KILIMANJARO - Inte långt kvar nu Säger jag, stretar på När luften tar slut Vi kämpar mot snö (och is Hela vägen upp till spetsen på Kilimanjaro Titta inte ner! Titta inte bak! Allt brinner nu MEN SNART Sitter min flagga på toppen av KILIMANJARO - Snö och köld gör världen lila Vår guide flydde i skräck Men vi, vi måste måste upp För att se solen stiga fram På spetsen av KILIMANJARO 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vallhagen Postat 6 november 2006 Dela Postat 6 november 2006 ...åh vi alla undrar... *** Jag är FAKTISKT på g. Vore inte klockan halvett så skulle jag slänga på sång nu. Det blir kilimanjarotexten 😉 ... tjong Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slaptap Postat 6 november 2006 Trådstartare Dela Postat 6 november 2006 ...åh vi alla undrar... *** Jag är FAKTISKT på g. Vore inte klockan halvett så skulle jag slänga på sång nu. Det blir kilimanjarotexten 😉 ... tjong Najs 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vallhagen Postat 7 november 2006 Dela Postat 7 november 2006 Så nu har jag slängt runt lite PMs med slasklänkar. Niko, vill du vara med oh försköna oxå? hojta till!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nikolaus Postat 7 november 2006 Dela Postat 7 november 2006 Jag är på. Hur långt är det kommet nu? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slaptap Postat 7 november 2006 Trådstartare Dela Postat 7 november 2006 Detta kommer att bli outstaaanding... 😏 btw: har uppdaterat "gänglistan" sida 1 i tråden... 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vallhagen Postat 7 november 2006 Dela Postat 7 november 2006 Jag är på. Hur långt är det kommet nu? Loggar du på msn precis nu, så kan jag pyttsa över filerna 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vallhagen Postat 9 november 2006 Dela Postat 9 november 2006 Hur går det Nikolaus? Mitt internet hemma var nere igår, så jag var ju helt kommunikationshandikappad 🙂 ... Nu på jobbet. tjong Beng1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nikolaus Postat 9 november 2006 Dela Postat 9 november 2006 Håller på att lyssna in mig lite. Käns som att det kommer att hända något i helgen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vallhagen Postat 9 november 2006 Dela Postat 9 november 2006 Fan du är en hök på tangentbordet Nikolaus! 2 minuter till respons 😄 *** Låter gott att höra att du är på g! /B Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nikolaus Postat 9 november 2006 Dela Postat 9 november 2006 Passade på att dra in en vers, får hör sen då så man får lite respons... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dede Postat 9 november 2006 Dela Postat 9 november 2006 Detta blir hur intressant som helst! 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ynot Postat 9 november 2006 Dela Postat 9 november 2006 Detta blir hur intressant som helst! 🙁 kan man få lägga en kråka? Tony ni verkar ju ha så kul;) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slaptap Postat 10 november 2006 Trådstartare Dela Postat 10 november 2006 kan man få lägga en kråka? Naturligtvis, you´re in... 😲 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ynot Postat 10 november 2006 Dela Postat 10 november 2006 kan man få lägga en kråka? Naturligtvis, you´re in... 😲 Man tackar En versn ewller något? t Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vallhagen Postat 10 november 2006 Dela Postat 10 november 2006 tjena ynot, välkommen i gänget! Nustatus är att jag och nikolaus kastar lite slasksångtagningar på varann. Det jobbas utifrån dedes "kilimanjaro"-text (tidigare i tråden... ja du har ju sett den:) ). Känns rätt lovande. *** Vi kanske ska bräka i unisont allihop mot slutet. Kan bli lite kråkballt... *** Nu ska jag jobba en dag, men vi kan hörs på msn ikväll. ett rimligt mål är väl att sången är klar nu under helgen?! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hellpig Postat 10 november 2006 Dela Postat 10 november 2006 Har jag lite tur så tar min svägerska dottern under dagen och då hinner jag kanske putsa på mina gitarrer... vi får se. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ynot Postat 10 november 2006 Dela Postat 10 november 2006 tjena ynot, välkommen i gänget! Nustatus är att jag och nikolaus kastar lite slasksångtagningar på varann. Det jobbas utifrån dedes "kilimanjaro"-text (tidigare i tråden... ja du har ju sett den:) ). Känns rätt lovande. *** Vi kanske ska bräka i unisont allihop mot slutet. Kan bli lite kråkballt... *** Nu ska jag jobba en dag, men vi kan hörs på msn ikväll. ett rimligt mål är väl att sången är klar nu under helgen?! Hello Är på Spa kommer hem i mys huset lördag vi höres T 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nikolaus Postat 10 november 2006 Dela Postat 10 november 2006 Hej ynot, kul med en till i gänget! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hellpig Postat 11 november 2006 Dela Postat 11 november 2006 Har jag lite tur så tar min svägerska dottern under dagen och då hinner jag kanske putsa på mina gitarrer... vi får se. Det gjorde hon men så åkta jag på halsont och feber igen. Tydligen vilar det någon slags förbannelse över mig ... så fort jag får tid över för musik så blir jag sjuk! Hjälp! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slaptap Postat 11 november 2006 Trådstartare Dela Postat 11 november 2006 ...men så åkta jag på halsont och feber igen. Tydligen vilar det någon slags förbannelse över mig ... så fort jag får tid över för musik så blir jag sjuk! Hjälp! Lugnt...först ska sången bli klar ... Allting får ta den tid det tar... 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
DrHans Postat 11 november 2006 Dela Postat 11 november 2006 Va grym du är på bas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ynot Postat 11 november 2006 Dela Postat 11 november 2006 (redigerat) en liten sång ide https://www.studio.se/index.php?act=Attac...=post&id=518874 Redigerat 11 november 2006 av ynot Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vallhagen Postat 11 november 2006 Dela Postat 11 november 2006 Fan det är ju kul ynot 😄 med djonas gura med, right. Vi får snart släppa fler versioner... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slaptap Postat 12 november 2006 Trådstartare Dela Postat 12 november 2006 Va grym du är på bas Egentligen inte...jag kör bara mitt egna lilla race runt några klassiska figurer... 😉 Faktum är att jag kan vara grymt otajt (vilket är absolut "no-no" för en basist 😄 ) vilket jag gör mitt bästa för att spela runt (läs dölja)...😄 Men att höra att någon tycker att man är grym...det värmer gott... 😎 Tack DrHans... 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vallhagen Postat 12 november 2006 Dela Postat 12 november 2006 Jag är nog rätt klar nu. Är du där Niko? Vi tjatade igår; vi gör så att jag lägger mitt, du ditt, sen dubbar ynot. Blir kul som fan:) msn om nån timme. tjong Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.