Wistrand Postat 16 oktober 2006 Postat 16 oktober 2006 (redigerat) Söker lite trumljud att mixleka med. Har itne själv någonmöjlighet att fixa det nu så däerför undrar jag om inte någon har några trum spår att slänga över. Menar då riktiga trumspår uppdelade så att man kan leta och städa så att de blir fina. Är med andra ord väldigt leksugen. 🙂 kan skickak över dem via msn, spela ringen roll om det är wave eller mp3. Är inte så hård nu. Vill som sagt bara leka lite. Msn: theeriks@hotmail.com bara att adda och slänga över. ((ERIK eDit: Glömde det, gener får gärna vara metal/rock hållet. Med dubbelkagge. 🙂 Redigerat 16 oktober 2006 av theEriks
DrHans Postat 16 oktober 2006 Postat 16 oktober 2006 Hej studios mixolgi innehåller väl trummor? Har inte lekt med filerna själv men det skall dom göra vill jag mig minnas. Laddda ner från studios hemsida.
Wistrand Postat 16 oktober 2006 Trådstartare Postat 16 oktober 2006 Hej studios mixolgi innehåller väl trummor?Har inte lekt med filerna själv men det skall dom göra vill jag mig minnas. Laddda ner från studios hemsida. Det stämmer det. men jag hade tänkt mig lite mer metal/rock hållet. Glömde det.. .
Wistrand Postat 16 oktober 2006 Trådstartare Postat 16 oktober 2006 Ingen som lirar dubbelkagge på vanliga trummor?
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.