Fred Postat 15 oktober 2006 Postat 15 oktober 2006 Jag jobbar med Wavelab 4.0 som ljudredigeringsprogram, men problemet är att programvaran inte hittar själva DVD-brännaren som är installerad i datorn (internbrännare). Datorn är i närmaste ny så det skall ju inte vara några problem. För övrigt så har jag NERO Premium 7 installerad på maskinen ifråga, men det tycker jag inte skall spela någon roll. En tanke slog mig först att om det är så att NERO-programmet är satt som ett program i 1:a hand och det skulle göra att DVD-brännaren är låst till just NERO. Det verkar lite långsökt men man vet ju aldrig i datorns värld. Finns det någon som kan hjälpa mig?? M.v.h. Fred
Björn Olsberg Postat 15 oktober 2006 Postat 15 oktober 2006 I följande tråd svarar jag på frågan: https://www.studio.se/index.php?showtopic=20453 Flyttar tråd från Datorer/tillbehör
Kulan Postat 1 februari 2007 Postat 1 februari 2007 Gjorde som Oldsberg föreslog att man ska göra när det härom veckan stod i tidningen som ett tips men det hjälpte inte alls då. Sedan dess har jag uppdaterat Daemon Tools, som nu simulerar en annan sorts DVD, och försökte igår igen samma uppdatering och då fungerade det. Mycket märkligt men trevligt. Nu hittar WaveLab min fysiska DVD-brännare. Kanske hjälper detta någon annan?
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.