Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

ARTIST/GRUPP: Perrra

GENRE: ...

LÅTLÄNGD:

KOMPOSITÖR: Perrra

PRODUCENT: Perrra

EV. MEDVERKANDE: Perrra

INSPELNINGSÅR: 2006

STATUS:

LÅTLÄNK:

Tjenare.. Håller på med en pojkbandsgruppslåtaktig låt..

den är bara i startstadiet än , så bortse från trumkomp osv... jag har bara lagt in lite för att fylla upp än så länge.. MEN

Jag skulle behöva nån som kan lira in det första på akustisk gitarr åt mig.. så brusfritt som möjligt... gärna introsolot också om möjligt

kontakta mig gärna på msn: perrra@linux.se eller mail perrra@linux.se

/Perrra

Annons
Postat (redigerat)

Jag kan göra det om du vill, brusfritt dessutom. 🤪

Höres på msn senare, är hemma efter 22. 😳

Mvh / djonas

Redigerat av djonas
Postat

En nyfiken fråga bara; är det där Steinberg Virtual guitarist som står för gitarrerna nu?

Postat

Djjonas: Fan va sjysst... vore helt underbart nice . =) Du är ju typ den jag glömde fråga på msn ;D

kan bero på att du inte var inloggad förut . =)

Svaret på om det är Steinberg Virtual G i denna låten så är det både ja och nej.

I början av låten , denna akustiska guran som går är från Eastwest Collosus som är enligt mig den bästa synthen i världen till sån här typ av musik.. den är på nästan 40gb. Sen när låten drar igång har jag en virtual gura som kör en fingerpicking och en ringaracka´+ ett spår till som jag inte kommer ihåg i huvet.. du kan få midifilen sen när jag kommer hem.. är o lirar poker nu så jag är väl hemma lite senare sen

/Perrra

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.