trancer Postat 15 oktober 2006 Postat 15 oktober 2006 ARTIST/GRUPP: Perrra GENRE: ... LÅTLÄNGD: KOMPOSITÖR: Perrra PRODUCENT: Perrra EV. MEDVERKANDE: Perrra INSPELNINGSÅR: 2006 STATUS: LÅTLÄNK: Your browser does not support the HTML5 audio tag Tjenare.. Håller på med en pojkbandsgruppslåtaktig låt.. den är bara i startstadiet än , så bortse från trumkomp osv... jag har bara lagt in lite för att fylla upp än så länge.. MEN Jag skulle behöva nån som kan lira in det första på akustisk gitarr åt mig.. så brusfritt som möjligt... gärna introsolot också om möjligt kontakta mig gärna på msn: perrra@linux.se eller mail perrra@linux.se /Perrra
djonas Postat 15 oktober 2006 Postat 15 oktober 2006 (redigerat) Jag kan göra det om du vill, brusfritt dessutom. 🤪 Höres på msn senare, är hemma efter 22. 😳 Mvh / djonas Redigerat 15 oktober 2006 av djonas
Steinb Postat 15 oktober 2006 Postat 15 oktober 2006 En nyfiken fråga bara; är det där Steinberg Virtual guitarist som står för gitarrerna nu?
trancer Postat 15 oktober 2006 Trådstartare Postat 15 oktober 2006 Djjonas: Fan va sjysst... vore helt underbart nice . =) Du är ju typ den jag glömde fråga på msn ;D kan bero på att du inte var inloggad förut . =) Svaret på om det är Steinberg Virtual G i denna låten så är det både ja och nej. I början av låten , denna akustiska guran som går är från Eastwest Collosus som är enligt mig den bästa synthen i världen till sån här typ av musik.. den är på nästan 40gb. Sen när låten drar igång har jag en virtual gura som kör en fingerpicking och en ringaracka´+ ett spår till som jag inte kommer ihåg i huvet.. du kan få midifilen sen när jag kommer hem.. är o lirar poker nu så jag är väl hemma lite senare sen /Perrra
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.