Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Mjo jag hade iallafall tänkt spara ner varje enskilt pattern i min playlist till ljudfiler, och jag undrar om det finns något lätt sätt att göra detta på eller om man blir tvungen att göra det manuellt:O

Tacksam för svar

• Gilla 1
Annons
Postat

Vill du ha hela spår eller bara ett pattern? (En "ruta").

Enstaka patterns få du göra för hand men om du ska ha hela spåren är det bara att stå i "song" läget och adressera en Fx kanal till alla ljud (samma om du villha 2 ljud på en kanal) exportera sedan med aternative "Split mixer trax" i kryssat 😉

• 5 år senare...
  • 1 år senare...
  • 3 månader senare...
Postat

Om jag förstår dig rätt så vill du ha varje pattern exporterad till en ljudfil? Välj i så fall pattern-läget istället för song och exportera som vanligt. Då exporteras bara den pattern som du för tillfället redigerar.

Om du vill exportera bara det "spår" som dina flera patterns ligger i, då kan du välja att köra den raden i solo och sen exportera det hela som en song. Då spelas bara de patterns upp som ligger i just det spåret/raden i din playlist.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.