audible Postat 15 oktober 2006 Postat 15 oktober 2006 (redigerat) * LÅTNAMN: Bring it on * ARTIST/GRUPP: Audible * GENRE: Electro House * LÅTLÄNGD: 4:55 * KOMPOSITÖR: Audible * PRODUCENT: Audible * INSPELNINGSÅR: 2006 * FORMAT: MP3 * STORLEK: 11.2 MB * STATUS: Skiss Här kommer en riktigt nedskitad electrohouse-dänga. Your browser does not support the HTML5 audio tag Sång skall till sedan också. ----- * LÅTNAMN: Don't fcking call me now * ARTIST/GRUPP: audible * GENRE: electro / minimalistic * LÅTLÄNGD: 3:48 * KOMPOSITÖR: audible * PRODUCENT: audible * INSPELNINGSÅR: 2006 * FORMAT: mp3 * STORLEK: 8,72 MB * STATUS:skiss Your browser does not support the HTML5 audio tag Passade på att lägga upp en låt till som jag gjorde idag. 🙂 Redigerat 16 oktober 2006 av audible
audible Postat 16 oktober 2006 Trådstartare Postat 16 oktober 2006 Ingen här som har koll på electro house?
shiny1 Postat 16 oktober 2006 Postat 16 oktober 2006 kicken har lite för hög volym i mina högtalare... skönt groove som början runt en minut, kunde gärna varit längre! sen kommer det in igen efter 2 nått, men som sagt, tycker det bryts precis när man börjar gunga lixom En bra produktion, rent o fräsht ljud.. en av de bättre låtarna jag hört på forumet
Berra Postat 16 oktober 2006 Postat 16 oktober 2006 helt grymt tycker jag.. de använda ljuden passar bra ihop. bra drag!
Fidden Postat 16 oktober 2006 Postat 16 oktober 2006 Har sina bra sidor. Jag är dålig på genren, så jag tar bara upp det jag tyckte var speciellt bra, nämligen partiet från 1:47 till 2:20. toppen!
Welle de Mer Postat 16 oktober 2006 Postat 16 oktober 2006 Skitgrymt! Det är inte riktigt min typ av electrohouse (jag gillar mera likt Tv Rock etc.) men det låter välproducerat. Häftigt med IDM-elementet. Vilket program och vilka VST's har du använt? Finns de gratis eller crackable till Mac? ^^ Själv arbetar jag med skräpVST-demon av Vanguard i Logic Express. Men det går att få fram en del coola ljud.
audible Postat 16 oktober 2006 Trådstartare Postat 16 oktober 2006 Tack så mycket allihopa! Skall tänka på det ni har sagt när jag gör min klubbmix.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.