Mr Keys Postat 15 oktober 2006 Postat 15 oktober 2006 Hej, Jag och min flickvän skall snart flytta till något större, och vi har flängt runt och tittat på möbler och allt vad som behövs......men det är ju så satans svårt att bilda sig en uppfattning om saker och ting.... vet ni om det finns något bra program där ute i etern, där man kan testa att möblera runt......byta färger på tapeter, och labba runt lite....sätta tv'n på nått annat ställe än där man spontant tänker sig, kösbordet på någon anna ledd...osv osv...!?!? vad finns det för mjukvara för sånt?? 😆
Eternal Postat 15 oktober 2006 Postat 15 oktober 2006 Finns något som heter "bostadsplaneraren" har jag för mig.
Claes Holmerup Postat 15 oktober 2006 Postat 15 oktober 2006 Kanske detta är något: http://sketchup.google.com/ ?
DivineCo Postat 16 oktober 2006 Postat 16 oktober 2006 Sketchup är bra grejjer i synnerhet pro versionen där man kommer åt mer detaljer och renderingsmöjligheter. Används faktiskt professionelt för vissa typer av arkitekturvisualiseringar åt arkitekter och mäklare. Men prova gärna gratisversionen först.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.