mietek Postat 15 oktober 2006 Dela Postat 15 oktober 2006 tjo, tänkte införskaffa en a51 undrar egentligen var det är för märkbar skillnad mellan a51e och a51s förutom de utskrivna uppgraderingarna, nån som har märkt nån hörbar skillnad? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Claes Holmerup Postat 15 oktober 2006 Dela Postat 15 oktober 2006 Det är samma - med skillnaden att A51s har externa switchar för högpassfilter och för pad. Det finns dock flera versioner av dem - något som går att läsa om i denna gamla tråden på VST-forum. På min testsite har jag två olika A51s som du kan lyssna på och jämföra med annat... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mietek Postat 15 oktober 2006 Trådstartare Dela Postat 15 oktober 2006 (redigerat) allright, jo jag lyssnade igenom dina tester men jag hörde ingen skillnad mellan III och IV, är ingen audiofil direkt, men de som säljs på typ börsen är väl alla IV Redigerat 15 oktober 2006 av mietek Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zyan Postat 15 oktober 2006 Dela Postat 15 oktober 2006 (redigerat) Har en ADK a51s, den som har switchar, en för bas och en för -10db. Skär basen när jag har den på sång, tar bort lite av de mörka puffar som smyger igenom puffskyddet. Använder -10db när jag har den på trummor, har bara haft den till sång, ak. gitarr och trummor än så länge. Edit: Modell V Redigerat 15 oktober 2006 av Zyan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.