Nexustwins Postat 14 januari 2007 Dela Postat 14 januari 2007 Hmm, var drar man gränsen då? Om den är fin skulle jag nog hoppat över till "Hands up!" från min nuvarande "Fjortis trance". Om den är grövre skulle jag nog proddat house just nu =). Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
TheOffer Postat 16 januari 2007 Dela Postat 16 januari 2007 deppsynth med elbas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tome Postat 30 mars 2007 Dela Postat 30 mars 2007 IDM, Ambient, Drill'n Bass, Dark Ambient, Glitch, Score och Dark Psychedelic Trance. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tome Postat 30 mars 2007 Dela Postat 30 mars 2007 IDM, Ambient, Drill'n Bass, Dark Ambient, Glitch, Score och Dark Psychedelic Trance. Vänta vafasen är det här för tråd!? Öööööh... Troligen tech house eller nåt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Exaroz (oregistrerad) Postat 30 mars 2007 Dela Postat 30 mars 2007 Min stil: Trance Annars: synth eller något liknande Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
drloop (oregistrerad) Postat 30 mars 2007 Dela Postat 30 mars 2007 Efterosm jag blandar och ger så jädra mycket så skulle min nya musik genre vara den som gav mig loads of $$$$$$$$$$$$$ Krasst. Annars skulle jag fortsätta med synt, R&B och hårdare pop rock 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 31 mars 2007 Dela Postat 31 mars 2007 IDM, Ambient, Drill'n Bass, Dark Ambient, Glitch, Score och Dark Psychedelic Trance. najs.. höra??? 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
surikatmamma Postat 31 mars 2007 Dela Postat 31 mars 2007 Just nu (sologrejer alltså): hiphop Om det inte fanns: Döds med sväng. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 8 april 2007 Dela Postat 8 april 2007 Döds med sväng. entombed - same difference?? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.