Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

"Stars are blind" var helt okej, men "Nothing in this world" är ju riktigt bra... på riktigt! 🙂

Jag menar, det är Paris Hilton vi pratar om!

Jag är i chocktillstånd!

😱

🙂

Annons
Postat (redigerat)

ja... och man kan lära ett gäng nördar att lira fotboll (FCZ) 🙂

EDIT;

Skulle dock vara intressant att höra henne sjunga live... 🙂

Redigerat av Umemagnus
Postat
Vem e d?

Åh, jag vill gissa!

Hon äääääär... en sångerska... jag menar en porrstjärna.. eller vänta nu, hon är en dokusåpastjärna.. Nej, fan.. Hon är dotter till ägaren av Hilton-hotellen.

Eller äh, jag drar till med alltihopa.

Postat

Jag håller faktiskt med. Stars are blind var en riktigt skön sommar låt.. Men den är väl inget orginal va? det är väl en gammal låt eller har jag fel då?

Postat

...och så ett par låtskrivare och producenter som gett henne en liten, liten, liten hjälpande hand...

Jo men då kan vi ju rata Elvis Presley också. 🙂

Postat

...och så ett par låtskrivare och producenter som gett henne en liten, liten, liten hjälpande hand...

Jo men då kan vi ju rata Elvis Presley också. 🙂

fast där fanns det väl ingen autotuneeeer??... Å trampa inte på E P, för då... 🙂😱

Postat

Jo men då kan vi ju rata Elvis Presley också. :rolleyes:

Ja, loser...

Postat
Jo men då kan vi ju rata Elvis Presley också. 

om man inte tycker utstrålning, karisma, talang och sångröst är nått att ha så.

Postat

Ryktades det dessutom inte att det inte var Paris själv som sjöng? Skulle inte förvåna mig! 🙁

tsmalmbe (oregistrerad)
Postat

Halva världen kan ju sjunga. Producenten avgör i de här fallet. Punkt slut.

Postat
Vem e d?

En jävligt het brud...

(bild)

Hennes farsa är som tidigare nämnt ägare till Hilton-hotellen. Därav är hon jävligt rik o därav kan hon göra precis vad hon vill. Till exempel släppa en platta fast hon inte kan sjunga.

.Viktor

Fruppe69 (oregistrerad)
Postat

Att indiekids plötsligt börjar gilla hjärndöd pop är varken otippat eller ovanligt, alltid är det någon som försökt göra sig intressant genom att plötsligt äääälska Take That, typ.

Postat
Att indiekids plötsligt börjar gilla hjärndöd pop är varken otippat eller ovanligt, alltid är det någon som försökt göra sig intressant genom att plötsligt äääälska Take That, typ.

Är det herr CDR-popstjärna du kallar för "indiekid"? 😄

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.