tordA Postat 20 juli 2004 Postat 20 juli 2004 Det kommer nog snart en Absolute Boobie med Robinson-Emma, Systrarna Graf, Samantha Fox, BB-Linda och inte minst Victoria Sifstedt den vill jag ha på DVD 😄 finns den som stumfilm ? 😄
Lundin Postat 20 juli 2004 Postat 20 juli 2004 Rockfart: Det är den strippade light-varianten du tänker på va?... 😄
Stinkey (oregistrerad) Postat 20 juli 2004 Postat 20 juli 2004 Ibland måste man faktiskt hålla med Nattvaktaren ändå. 😄
L.C Postat 20 juli 2004 Postat 20 juli 2004 Hon lär nog ha en liten fankrets bland spåniga fjortisar. Suck... Dessa dokusåpetrodomenåt...
hammagrella Postat 20 juli 2004 Postat 20 juli 2004 På nattduksbordet just nu: "Dead famous" av Ben Elton. En grymt rolig slakt av allt vad dokusåpa heter. Rekommenderas!
tordA Postat 21 juli 2004 Postat 21 juli 2004 Rockfart: Det är den strippade light-varianten du tänker på va?... [OT] hehe den strippande "very light" varianten det enda dom ska ha på, är radion ! 😳 [/OT]
modest Postat 21 juli 2004 Postat 21 juli 2004 Men tänk om tutt-linda hade gått in och gjort en exprementiell jazz-fusion platta med en kammarorkester från helsingfors. DÅ hade jag blivit jäkligt imponerad. Nu gör hon ju bara det hon förväntas göra. En euro-disco tjänga med lite snabba bilar och båtar. Så förutsägbart så att det gör ont. Så sant så sant, jag vrider mig i plågor. Snart kommer det väl en rappande robinson-robban också.. ibland vill man bara lägga sig ner och gråta..
Pluffo Postat 22 juli 2004 Trådstartare Postat 22 juli 2004 Men tänk om tutt-linda hade gått in och gjort en exprementiell jazz-fusion platta med en kammarorkester från helsingfors. DÅ hade jag blivit jäkligt imponerad. Nu gör hon ju bara det hon förväntas göra. En euro-disco tjänga med lite snabba bilar och båtar. Så förutsägbart så att det gör ont. Så sant så sant, jag vrider mig i plågor. Snart kommer det väl en rappande robinson-robban också.. ibland vill man bara lägga sig ner och gråta.. Robinson-robban. Jag har inte sett något av honom sedan han blev blå, åt papper och gjorde ett slängdyk in i harald på TV. 😆 Det ska bli väldigt intresant att se hur mycket tutt-linda lyckas sälja iaf. Och jag bara sitter och väntar på alla rescensioner. Mumma! 😳
hammagrella Postat 2 augusti 2004 Postat 2 augusti 2004 Jag väcker den här tråden igen eftersom jag drabbades av ett infall häromdan när teven står på och spelar nåt jävla sommarprogram. Upp på scen bland andra stjärnor dyker det upp nån jeppe, som kanske tillochmed heter Jeppe eller Jocke eller Fritte eller nåt, han har visst varit med i Popstars eller Fejmfucktory eller nåt. Hur som helst häller han ur sig en låt med refrängen "Som-som-sommaren" och jag känner igen den från radion, inte för att det är dåligt på det sättet som Hej Monika är dålig, utan för att det är så jävulskt tillrättalagt och skrivet BARA för att Gyllene Tider har en revival (na-na-na-na-naa) och bara för att det är högsommar och ja...., det känns inte ÄRLIGT helt enkelt, som Big-Brother-Linda skulle sagt. Men anledningen till att jag lackar ur lite är ju inte att låten finns, det finns mycket skit, utan att det är så orättvist att inte Bengan och Matte står där istället och röjer med "Sommaräng", som ju är den bästa sommarlåten låt hittills OCH en säker publikfavorit om folk bara visste att den fanns. Så jag byter kanal och där lirar dom Gunther och sommarhit nr 2. Nej. Gud finns inte Pluffo....
Pluffo Postat 2 augusti 2004 Trådstartare Postat 2 augusti 2004 (redigerat) Gud finns inte Pluffo.... Men ni har ju mig. 😉 Jomen visst är musikbranshen så nedrans orättvis. Det håller jag fullständigt med om. Det finns ju tusentals artister som på bakfyllan och ena handen bakom ryggen skulle kunna prestera bättre musik än den största delen av dagens crap som finns på marknaden. Första gången jag kom till insikt med det här var när jag var...kanske runt 12 år gammal. ( jag är, precis som nattvaktaren, 12.5 nu så det var ett halvår sen då 😐 ) Då hörde jag en kompis brorsas band på motsvarande "komunens dag" och tyckte att det var någonting utav det bästa jag hört. Jag intalade mig själv att enda anledningen till att dem ( och alla andra jätteduktiga demoband ) inte låg etta på försäljningstoppen var att det aldrig var någon på de stora skivbolagen som hade hört dem, för då hade de ju kastat motsvarande tidens tutt-linda all världens väg. Dock så kom jag snart till insakt att så inte riktigt var fallet. Pöbeln vill ha dålig musik. Lätt musik som går att tralla med. Helst när dem står i dushen och borstar tänderna. På bakfyllan. Redigerat 2 augusti 2004 av Pluffo
Tobbe Postat 2 augusti 2004 Postat 2 augusti 2004 Pöbeln vill ha dålig musik. Lätt musik som går att tralla med. Helst när dem står i dushen och borstar tänderna. På bakfyllan. Musik som man kan tralla till har ju alltid slagit, men förr var ju dessa band ändå bra tex Beatles.
pennudd Postat 3 augusti 2004 Postat 3 augusti 2004 Mm... men det finns gott om dåliga "kändisar" som gör musik genom historien. Redan på 70talet kom Ricky Bruch med en dansbandslåt som är bland det gräsligaste jag har hört (men väldigt rolig att lyssna på fest... hehe). Nog för att jag aldrig har eller kommer att gilla dansband... Så det är väl bara att ta det med en nypa salt... om hon inte kan ta sig själv med en nypa salt och själironi så får väl vi (och alla andra göra det). Tänk tanken att hon ironiserar sig själv... då blir det plötsligt ganska kul. Tänk dessutom tanken att hon inte förstår att hon ironiserar sig själv så blir det VÄLDIGT kul... Vänta jag måste titta på videon igen... Vänta... HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA! 😆😳
Pluffo Postat 8 augusti 2004 Trådstartare Postat 8 augusti 2004 Nu har hon varit framme igen. Titta här vad människan säger. "Han vill bilda familj och jag vill satsa allt på min musikkarriär, säger Linda Rosing." 🙂🙂😄 http://www.expressen.se/index.jsp?a=166408
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.