Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

En ny demoinspelning. Tar med tacksamhet emot åsikter på låten och mixen och allt möjligt!

Låtnamn: Freezing point

Genre: rock/pop

Format: mp3

Storlek: 3,83 mb

Sång: jag

Trummor:jag

Bas: jag

Gitarrer: jag

Kompositör: jag

Status: färdig demo

Inspelningsår: 2006

Om ni vill lysnna på mer låtar så finns det på min sida på myspace!

Jesper Salander

Tack på förhand 😆 /Jesper

03_Freezing_point.mp3

Redigerat av Augustus
Annons
Cleff (oregistrerad)
Postat

Måste hålla med på gitarren där...snyggt gitarrljud som fan! Skön låt..rösten påminner lite om Bloodhound gang på refrängen...

Postat (redigerat)

Tycker också att detta är en skön låt trots att det inte är riktigt min genre. Om man nu måste jämföra så tycker jag att sången låter lite Crash Test Dummies. 🙂

Men... Vad hände med forumets demoregler?

# LÅTNAMN:

# ARTIST/GRUPP:

# GENRE:

# LÅTLÄNGD:

# KOMPOSITÖR:

# PRODUCENT:

# EV. MEDVERKANDE:

# INSPELNINGSÅR:

# FORMAT: (ex. mp3/ogg vorbis/aac osv)

# STORLEK: (ex. 5.3 megabyte)

# STATUS: Skiss/Färdig demo

Redigerat av Snake
Postat
Måste hålla med på gitarren där...snyggt gitarrljud som fan! Skön låt..rösten påminner lite om Bloodhound gang på refrängen...

Kul att du också gillade gitarrljudet! Var dock lite osäker på om jag hade för mycket reverb, men det kändes rätt till låten... Tack för kommentaren!

Postat (redigerat)

Trevligt att du gillar låten trots att det inte är din stil, alltid positivt! Crash test dummies var det ett tag sedan man hörde 😄 Men sångaren där har väl också en rätt mörk stämma vill jag minnas 😄

Har uppdaterat infon om låten!

Redigerat av Augustus

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.