peterthegreat Postat 14 oktober 2006 Postat 14 oktober 2006 (redigerat) # LÅTNAMN: Out of region 3rd edition # ARTIST/GRUPP: Peter Eriksson(Jag) # GENRE: Progressiv Rock # LÅTLÄNGD: 2:45 # KOMPOSITÖR: Jag # PRODUCENT: Jag # INSPELNINGSÅR: 2006 # FORMAT: Mp3 # STORLEK: 5Mb # STATUS: Andra utkastet Jag har hållt på med en ny låt dom senaste veckorna och här kommer 3e utkastet. Säg vad ni tycker. Tack. Out_of_region.mp3 Redigerat 24 oktober 2006 av peterthegreat
peterthegreat Postat 15 oktober 2006 Trådstartare Postat 15 oktober 2006 Nu har jag gjort om låten rätt mycket så nu kanske det t.o.m. är värt att lyssna. 🙂 Första var väldigt trist insåg jag.
Dingbats Postat 15 oktober 2006 Postat 15 oktober 2006 Introt innan trummorna kommer in var väldigt snyggt tycker jag. När trummorna kommer innan gitarrriffet sätter igång är det lite trist, skulle behövas nån slinga på det eller nåt. När gitarrriffet kommer in tycker jag att det ska få vara större och maffigare, med syntslingor i så i bakgrunden, det blir rätt så tunt annars. Det här kan bli nåt riktigt bra!
peterthegreat Postat 23 oktober 2006 Trådstartare Postat 23 oktober 2006 Jag håller på att knåpa en del med just trummor och elguran och håller på att lära mig att få ett sjysst sound så det här är bara början. 😉 Har dock varit borta i lumpen i 8 dagar i sträck nu så jag har inte hunnit börja fortsätta när detta skrivs. Tack. 😛
peterthegreat Postat 24 oktober 2006 Trådstartare Postat 24 oktober 2006 Ok nu är 3e utkastet här och den Äger!! Känns så skönt att kunna göra nått så vackert. Många kommentarer nu. 😄
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.