Twilight_Zound Postat 14 oktober 2006 Dela Postat 14 oktober 2006 (redigerat) Har problem att få till streamfilerna på sidan.. Jag har converterat en mp3 till streamformat (flash). När jag gjorde så fick jag fyra filer: So U Really Think U Know Me i flash movie format på 7546kb So U Really Think U Know Me.SWF.ctrl i Html Format på 1kb So U Really Think U Know Me.SWF i html format på 1kb three_green_buttons i Flash movie format på 2kb (grafik och kontroll knappar) Nu är det tänkt att jag ska få upp låten så den streams på sidan med hjälp av kontroll knapparna. Men får inte till det. Jag jobbar mest i Front Page men har fått låna DW8 av en polare. Han har reggat den JA. Jag har LÅNAT den JA så inget sånt snack nu. Problemet är att jag inte kan knacka kod så jag jobbar i designläge hela tiden förutom när man klipper och klistrar osv.. Någon som kännar sig manad att hjälpa till lite. Mot cred på sidan... 😏 Just det ja: Streamfiler gjordes i Mp3 Stream Creator "DEMO" Redigerat 14 oktober 2006 av Twilight_Zound Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 14 oktober 2006 Trådstartare Dela Postat 14 oktober 2006 Ingen?? Någon måste väl sitta med lite kunskaper i ämnet.... Hmmm Nåja, hade jag skrivit att jag laddat hem en crackad version av Dreamweaver så hade det blivit fart på tråden men nu är det inte så 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.