Bebopkeys Postat 13 oktober 2006 Postat 13 oktober 2006 (redigerat) LÅTNAMN: Everytime U go ARTIST/GRUPP: Janne Kaffe GENRE: Lättpop LÅTLÄNGD: 3:24 KOMPOSITÖR: Janne "Elton" Malm (text finnes av Torkel "Bernie" Bohjort) PRODUCENT: Janne Malm EV. MEDVERKANDE: Janne Malm INSPELNINGSÅR: 2006 FORMAT: (mp3) STORLEK: (3,2 megabyte) STATUS: Bakgrund Vad skall hända i andra versen? Mer diskant? Mindre diskant? Är synthljuden tillräckligt sura? Padsen tillräckligt feta? Gratiskaggen från Vip-zone för hård? Låter det burkigt om hela mixen? Kort sagt vill jag ha åsikter på det mesta! /Janne Redigerat 13 oktober 2006 av Bebopkeys
tbruce Postat 13 oktober 2006 Postat 13 oktober 2006 Väldigt tjoffigt. Inte särskilt bra producerat tyvärr... introt känns lite skumt. Men vissa snygga harmisar och formgrejer. Dock väldigt poänglöst så länge det saknas sång. Fixa det! 😄
Bebopkeys Postat 13 oktober 2006 Trådstartare Postat 13 oktober 2006 (redigerat) Tack för kritiken! Det enda jag har att säga till mitt försvar (som producent) är att när man som jag är ute i "Bert Karlsson-land" och cyklar så måste man försöka hålla det enkelt. Det är väl därför det blir "tjoffigt" antar jag 😉 Kanske ska plocka bort "kompsynthen" som tjoffar i bakgrunden? Det där med sången är en annan femma. Om jag skulle sjunga så fick alla "forumkritiker" ännu en grej att klaga på så jag avstår än så länge att sjunga. Skall försöka hitta någon som kan och vill bättre än jag. Edit: Tycker förövrigt också att det är helt OK att skicka upp en bakgrund till ett demoforum för att få hjälp i låtskaparprocessen. Det är väl det forumet är till för också? Inte bara för att visa upp hur "duktig" man är? Redigerat 13 oktober 2006 av Bebopkeys
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.