emser Postat 13 oktober 2006 Postat 13 oktober 2006 (redigerat) Ja, behöver väl kommentarer på allt egentligen. /emser LÅTNAMN: Knee Deep ARTIST/GRUPP: emser GENRE: pop/rock LÅTLÄNGD: 3:44 KOMPOSITÖR: emser PRODUCENT: emser EV. MEDVERKANDE: emser INSPELNINGSÅR: 2006 FORMAT: mp3 STORLEK: 4,6 mb STATUS: Skiss Knee_Deep__post2_.mp3 Redigerat 18 oktober 2006 av emser
Burnin Sven (oregistrerad) Postat 13 oktober 2006 Postat 13 oktober 2006 Låter skoj som fan men formatet känns lite fel på nåt sätt typ skumt med takterna nåja det är bara bra med lite annorlunda. Snälla guraljudet hmm finns väl nåt roligare. Annars skitskoj lyssning. Göran
Richie76 Postat 14 oktober 2006 Postat 14 oktober 2006 Gillar soundet på denna, tycker gitarrerna funkar, speciellt ditt spelande men mest impad över trummorna.. tycker de är stabila.. 90-tal men på ett bra sätt, vid 2:08 är lysande med cymbalen!! Bra Emser!
karl Postat 14 oktober 2006 Postat 14 oktober 2006 (redigerat) Jätte nice denna....schysst långsam uppbyggnad...fattar inte hur du gör så skitsnyggt...ibland är sången bland det bästa man hört ibland inte 😏🙂..fila på med ett pålägg till....gillar när gitarren tar över på allvar vid 2:50 ..... storartad känsla här........ Redigerat 14 oktober 2006 av karl
emser Postat 14 oktober 2006 Trådstartare Postat 14 oktober 2006 Låter skoj som fan men formatet känns lite fel på nåt sätt typ skumt med takterna nåja det är bara bra med lite annorlunda. Snälla guraljudet hmm 🙂 finns väl nåt roligare. Annars skitskoj lyssning.Göran Ja, guraljudet verkade som en bra idé när jag höll på. Retrospektivt så kanske det inte var så lysande. 😳 Jag antar att det är melodiguran du syftar på. Kul att takterna förvirade dig lite. 😄 /And
emser Postat 14 oktober 2006 Trådstartare Postat 14 oktober 2006 Skön låt i alla fall! 🙂 Kul att du gillar! Kvinnliga skjortor är ju oxå sköna. 😳 /ems
emser Postat 14 oktober 2006 Trådstartare Postat 14 oktober 2006 Gillar soundet på denna, tycker gitarrerna funkar, speciellt ditt spelande men mest impad över trummorna.. tycker de är stabila.. 90-tal men på ett bra sätt, vid 2:08 är lysande med cymbalen!! Bra Emser! Tackar, Ja, trummorna är ju alltid en bromskloss i kreativiteten 😳 , tycker dock att de funkar här. /ems
emser Postat 14 oktober 2006 Trådstartare Postat 14 oktober 2006 Jätte nice denna....schysst långsam uppbyggnad...fattar inte hur du gör så skitsnyggt...ibland är sången bland det bästa man hört ibland inte 😄🙂..fila på med ett pålägg till....gillar när gitarren tar över på allvar vid 2:50 ..... storartad känsla här........ 😳🙂 Tacksan, Alltid kul när det faller dig på läppen O. Jag bestämde mig för att inte bry mig om perfekta tagningar här utan gå på känsla istället, kanske en dålig idé 😏 Här är Zlurgh:s översättning på sista versen: pretty pink ponytailed parentless Patty profusely popping pills privately Helt strålande 😆 Hörs! /And
karl Postat 14 oktober 2006 Postat 14 oktober 2006 Jätte nice denna....schysst långsam uppbyggnad...fattar inte hur du gör så skitsnyggt...ibland är sången bland det bästa man hört ibland inte 😆🙂..fila på med ett pålägg till....gillar när gitarren tar över på allvar vid 2:50 ..... storartad känsla här........ 😆 😄 Tacksan, Alltid kul när det faller dig på läppen O. Jag bestämde mig för att inte bry mig om perfekta tagningar här utan gå på känsla istället, kanske en dålig idé 🙂 Här är Zlurgh:s översättning på sista versen: pretty pink ponytailed parentless Patty profusely popping pills privately Helt strålande 😆 Hörs! /And absolut gå på känsla....zlurgh 😆
emser Postat 14 oktober 2006 Trådstartare Postat 14 oktober 2006 absolut gå på känsla.... Puh... tänkte väl det 😎
emser Postat 18 oktober 2006 Trådstartare Postat 18 oktober 2006 Nymixbump. Blev det någe bättre? /emser
Harmonica mike Postat 23 oktober 2006 Postat 23 oktober 2006 Tjena And. För ett ögonblick trodde jag att du hittat ned till södern - du vet där nere där Robert Johnson härjade på 20 och 30 talet...Men så var det inte. Nåväl,schysst låt i varje fall - bra sång/mix som alltid! Första gången jag hörde denna så jag vet inte vad du förändrat..Men hos mig så låter det bra! Mvh Micael
equality Postat 23 oktober 2006 Postat 23 oktober 2006 Skitbra! Häftigt att kunna utnyttja delayet rytmmässigt på det sättet du gör.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.