Nexustwins Postat 12 oktober 2006 Postat 12 oktober 2006 Reklam från google? När kom den till? Gillar den inte 😕.
tbruce Postat 12 oktober 2006 Postat 12 oktober 2006 Aha, den finns bara med det andra skinnet. Byt till studios egna skinn så slipper du reklamen Nexus.
osiris Postat 12 oktober 2006 Postat 12 oktober 2006 Aha, den finns bara med det andra skinnet. Byt till studios egna skinn så slipper du reklamen Nexus. Men den har ju inte funnits förut... dök ju upp idag... och det andra skin'et är ju fult 😕
FredrikMikaelsson Postat 12 oktober 2006 Postat 12 oktober 2006 Skumt... han bli lite irriterad o sen bara var den borta.
Nexustwins Postat 12 oktober 2006 Trådstartare Postat 12 oktober 2006 (redigerat) Försvann för mig med nu 😕 Edit: nu kan jag andas ut 😕 Redigerat 12 oktober 2006 av Nexustwins
tsmalmbe (oregistrerad) Postat 12 oktober 2006 Postat 12 oktober 2006 Ja röstar på adblock. Jag ser inga reklamer mera, inte heller störande bilder, störande cookies eller störande statistikförande av mina göromål. Ingenstans på nätet. Adblock.
ThomasJ Postat 13 oktober 2006 Postat 13 oktober 2006 Sådan banner brukar man få om man hostar sitt forum på, en gratis server.
Claes Holmerup Postat 13 oktober 2006 Postat 13 oktober 2006 Den där reklamen kom bara upp en kort stund i går . så det har förmodligen varit något test som redaktionen gjorde... Den kommer inte upp i Explorer heller nu längre... 😄
Björn Olsberg Postat 13 oktober 2006 Postat 13 oktober 2006 Den där reklamen kom bara upp en kort stund i går . så det har förmodligen varit något test som redaktionen gjorde...Den kommer inte upp i Explorer heller nu längre... 😄 Claes har rätt. 😄
mornel Postat 13 oktober 2006 Postat 13 oktober 2006 Sådan banner brukar man få om man hostar sitt forum på, en gratis server. Eller om man skaffar Google Adsense.
D Vibe Postat 13 oktober 2006 Postat 13 oktober 2006 Den där reklamen kom bara upp en kort stund i går . så det har förmodligen varit något test som redaktionen gjorde...Den kommer inte upp i Explorer heller nu längre... 😉 Claes har rätt. 🙂 Innebär det att vi eventuellt kommer få Google-annonser här på forumet?
maxmaxmax (oregistrerad) Postat 14 oktober 2006 Postat 14 oktober 2006 Innebär det att vi eventuellt kommer få Google-annonser här på forumet? Hoppas det! Äntligen ett sätt att få ge lite tillbaka för allt som redaktionen gett oss i form av ett forum.
ThomasJ Postat 14 oktober 2006 Postat 14 oktober 2006 Annars kan vi sättaupp bössor på stan; "Skänk en krona till redaktionen på SF" 😆🙂😆😄
Claes Holmerup Postat 14 oktober 2006 Postat 14 oktober 2006 Innebär det att vi eventuellt kommer få Google-annonser här på forumet? Hoppas det! Äntligen ett sätt att få ge lite tillbaka för allt som redaktionen gett oss i form av ett forum. ...vilket får mig oooosöööökt att tänka på att de som går in på mictest-siten, väldigt gärna får klicka på mina Google AdSense-annonser där, så att jag kan få lite grand hjälp till kostnaden för webhotellet... 😕
allansson Postat 14 oktober 2006 Postat 14 oktober 2006 Innebär det att vi eventuellt kommer få Google-annonser här på forumet? Hoppas det! Äntligen ett sätt att få ge lite tillbaka för allt som redaktionen gett oss i form av ett forum. ...vilket får mig oooosöööökt att tänka på att de som går in på mictest-siten, väldigt gärna får klicka på mina Google AdSense-annonser där, så att jag kan få lite grand hjälp till kostnaden för webhotellet... 😕 Skulle gärna göra det men min Kerio Personal Firewall tar bort dem, och om jag inte hade den brandväggen så skulle nog Adblock fixa det. 😉
Fidden Postat 14 oktober 2006 Postat 14 oktober 2006 Men vi har ju redan reklam på forumet... Exempelvis i 91:ans signatur.
tbruce Postat 14 oktober 2006 Postat 14 oktober 2006 Men vi har ju redan reklam på forumet... Exempelvis i 91:ans signatur. 😛 Ew! 😉 Vafan? 😕
Overkill Postat 14 oktober 2006 Postat 14 oktober 2006 Men vi har ju redan reklam på forumet... Exempelvis i 91:ans signatur. 😮 Ew! 🙂 Vafan? 😆 Ööhm, en sån signatur kanske man skulle satsa på! 🙂
Fidden Postat 14 oktober 2006 Postat 14 oktober 2006 (redigerat) Vet han sjäv omdet? 😆 näe, förmodligen slank den in bakvägen. Redigerat 14 oktober 2006 av Fidden
ViktorDenStore Postat 14 oktober 2006 Postat 14 oktober 2006 Vet han sjäv omdet? 🙂 näe, förmodligen slank den in bakvägen. Höhö 😆
Pluffo Postat 14 oktober 2006 Postat 14 oktober 2006 (redigerat) Vet han sjäv omdet? 🙂 näe, förmodligen slank den in bakvägen. Ååååååååååååååååååhhhhhhhh..... Är du Göteborgare? 🙂 Men allvarligt talat...Hur sjutton har det där gått till? 😆 Redigerat 14 oktober 2006 av Pluffo
Nexustwins Postat 15 oktober 2006 Trådstartare Postat 15 oktober 2006 Vet han sjäv omdet? 😎 näe, förmodligen slank den in bakvägen. Ååååååååååååååååååhhhhhhhh..... Är du Göteborgare? 😄 Men allvarligt talat...Hur sjutton har det där gått till? 😲 Haha, har moderatorerna missat det där?
mornel Postat 15 oktober 2006 Postat 15 oktober 2006 Hahahaha, det är fantastiskt snyggt i kombination med hans avatar.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.