Jump to content
Annons

Vad tror ni om den här skärmen?

Torwald

Recommended Posts

En familjemedlem tänkte köpa ny hemdator genom ett HemPCerbjudande som han fått genom jobbet, och nu tänkte jag vara så fräck att jag köper en skärm av honom!

Vad tror ni om den här skärmen? Jag har så dålig koll på de tekniska specifikationerna på skärmar, så det är svårt för mig att avgöra. Den är ju 1200 pixlar på höjden, och min nuvarande är ju 1024, det gör förstås att det blir väldigt jobbigt att köra båda samtidigt? Går det ens...?

Specifikationer:

Vikt 9,5kg

Övrigt 560,4x506x255mm (BxHxD)

Skärmtyp TFT

Betraktningsvinkel H°/V° n/a

Rek upplösning analog 1920x1200

Kontrast 1000:1

Ljusstyrka cd/m2 500 cd/m2

Responstid ms 8ms

Gränssnitt analog JA

Gränssnitt digital JA

Mycket tacksam för svar eftersom det är kort tid kvar på erbjudandet. Jag kunde inte hitta någon information eller recension av skärmen eftersom jag inte vet den exakta modellbeteckningen 😕

Dela på andra sajter

Annons
Den är ju 1200 pixlar på höjden, och min nuvarande är ju 1024, det gör förstås att det blir väldigt jobbigt att köra båda samtidigt? Går det ens...?

Beror väl på grafikkortet i din dator.

Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.