Björn Olsberg Postat 12 oktober 2006 Postat 12 oktober 2006 Den 9 november mellan 18-22 arrangerar Studio tillsammans med Propellerhead Software en exklusiv kväll där du träffar professionella artister, likasinnade och kan lyssna på intressanta seminarier med internationella utbildare. Pris: Från 300 kronor och nedåt (forummedlemmar har 75 kronors rabatt, ännu mer om man är registrerad Reason-användare eller prenumerant på tidningen). Men vi tar bara in 120 personer. Läs mer: www.studio.se/reason
Linus Postat 12 oktober 2006 Postat 12 oktober 2006 För er som undrar vem Kurt är, så kan jag berätta att han är mer känd som Peff och är en riktig guru i programmet. 😲 Han har även skrivit böcker med tips och tricks för Reason.
tbruce Postat 12 oktober 2006 Postat 12 oktober 2006 Finns det planer på att göra någon liknande sak om Logic? 😕
Torwald Postat 12 oktober 2006 Postat 12 oktober 2006 Finns det planer på att göra någon liknande sak om Logic? 😕 Eller Cubase?
Fruppe69 (oregistrerad) Postat 12 oktober 2006 Postat 12 oktober 2006 (redigerat) För er som undrar vem Kurt är, så kan jag berätta att han är mer känd som Peff och är en riktig guru i programmet. 😄Han har även skrivit böcker med tips och tricks för Reason. Skönt att han tillfrisktnat! Redigerat 12 oktober 2006 av Fruppe69
Linus Postat 12 oktober 2006 Postat 12 oktober 2006 Skönt att han tillfrisktnat! Nu tror jag att du tänker på Doru Malaia, och han tillfrisknade tyvärr inte. Han är död sedan ett bra tag tillbaka, men hans ljudbanker lever kvar.
drloop (oregistrerad) Postat 13 oktober 2006 Postat 13 oktober 2006 (redigerat) Karlbergsgatan 77?? Vart ligger den? Bara så ni vet så har Studios reply från anmälningen fått för sig att det är Karlbergsgatan 77 och inte Karlbergsvägen som eventet äger rum. Redigerat 13 oktober 2006 av drloop
Pluffo Postat 14 oktober 2006 Postat 14 oktober 2006 Lådan...Du brukar ju vara bra på att hitta till olika ställen. Kan inte du svara på drloops fråga? 😳😄
ThomasJ Postat 14 oktober 2006 Postat 14 oktober 2006 (redigerat) Lådan...Du brukar ju vara bra på att hitta till olika ställen. Kan inte du svara på drloops fråga? 😳 😉 *Hmmm* Nja, vet inte riktigt 🙂😄 http://www.eniro.se ? 😛 Redigerat 14 oktober 2006 av Lådan
Björn Olsberg Postat 14 oktober 2006 Trådstartare Postat 14 oktober 2006 Det är Karlbergsvägen 77 som gäller. Jag har skickat ärendet vidare till de som sköter bekräftelserna. Länk till karta
tbruce Postat 14 oktober 2006 Postat 14 oktober 2006 Finns det planer på att göra någon liknande sak om Logic? 🙂 Jag undrar fortfarande detta. 🙂
Björn Olsberg Postat 15 oktober 2006 Trådstartare Postat 15 oktober 2006 Finns det planer på att göra någon liknande sak om Logic? 🙁 Jag undrar fortfarande detta. 😮 Eftersom det är första gången vi gör något som detta, är det för tidigt att säga något om hur konceptet fungerar. Reason är en bra utgångspunkt att börja med av många anledningar. Om allt fungerar bra så fortsätter vi, då även med andra typer av seminarier.
Stinkey Zwei Postat 15 oktober 2006 Postat 15 oktober 2006 Lite långt till stockholm, bara. Har ni ingen dansk systertidning?
tbruce Postat 17 oktober 2006 Postat 17 oktober 2006 Finns det planer på att göra någon liknande sak om Logic? 😆 Jag undrar fortfarande detta. 😳 Eftersom det är första gången vi gör något som detta, är det för tidigt att säga något om hur konceptet fungerar. Reason är en bra utgångspunkt att börja med av många anledningar. Om allt fungerar bra så fortsätter vi, då även med andra typer av seminarier. Nice! 😳
Solfeggio Postat 17 oktober 2006 Postat 17 oktober 2006 Hur blir det med betalningen? Är det på plats eller skickas en räkning hem?
hackeman Postat 18 oktober 2006 Postat 18 oktober 2006 Var det det här du syftade på, Olsberg, när du på IRL:en nämnde det där arrangemanget jag föreslog för länge sen och du berättade att ni nu hade grejor på gång? Eller har ni fler grejor på gång? 😕
Björn Olsberg Postat 18 oktober 2006 Trådstartare Postat 18 oktober 2006 Var det det här du syftade på, Olsberg, när du på IRL:en nämnde det där arrangemanget jag föreslog för länge sen och du berättade att ni nu hade grejor på gång? Precis 😏 Inte för att detta är lika fullskaligt, men vi har många tankar i pipeline och detta blir "först ut".
Aaangie Postat 25 oktober 2006 Postat 25 oktober 2006 Jag är ju riktigt intresserad av Reason, men mest för att göra jinglar och covers. Hur ser tidschemat för kvällen ut, kan man gå på både James Bernard och Kurt Kurasakis föreläsningar eller kommer dessa pågå samtidigt? /Angela
Naith Postat 28 oktober 2006 Postat 28 oktober 2006 Jag kommer att närvara på detta seminarium. Låter mycket intressant och trevligt. Precis som Aaangie undrade, så undrar även jag hur tids-schemat kommer att se ut under kvällen? Jag har bokat in mig på två st olika program och jag hoppas att jag har möjlighet till att se/lyssna på båda. Fast jag antar att alla programmen kommer att gå efter varandra (när ett slutar så börjar nästa, osv). Stämmer detta?
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.