Florian le Sage Postat 18 november 2006 Dela Postat 18 november 2006 IDF, det blir nog en EAGLE som du tipsade mig om, 4995:- på Jam- sen får vi se hur det blir med vaxningen...hmmm... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Burnin Sven (oregistrerad) Postat 18 november 2006 Dela Postat 18 november 2006 Snabbt jobbat Jari fina bilder blev det oxå och tack alla för en jävligt trevlig kväll. Skoj som fan att få se nya ansikten ha det gott folks från Ullaredsskjortan 😳 . Göran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jari Postat 18 november 2006 Dela Postat 18 november 2006 Bra bilder Jari, men var e brudarna? 😄Vi pratade ju inte så mycket du och jag pga bordsplacerinegn, hörde att du var meck-Jänkare? Ja... det va inte så många tjejer den kvällen. Och ja, jag jobbar mycket med amerikanska bilar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 19 november 2006 Dela Postat 19 november 2006 IDF, det blir nog en EAGLE som du tipsade mig om, 4995:- på Jam- sen får vi se hur det blir med vaxningen...hmmm... hehe fan va fint.. 🤪 det får bli en brasiliansk vaxning istället!! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Polder Postat 19 november 2006 Trådstartare Dela Postat 19 november 2006 Haha!Vill tillägga eller hur det nu stavas att: Vi bara betalade 125 spänn för 2 stark 1 utspilld lätt öl en pomme tallrik med 2 "bea"....utan springnota, han sa att det räckte med 125 spänn! hörs! /bäck Tjena Bäck 😆 Märkligt, nu roterar tre olika historier om hur mycket ni egentligen betalade 😱 Att servitrisens inte stämmer överens med din må väl vara hänt, men du kunde väl snackat ihop dig med Polder iaf 😆 *** För bövelen välkommen till forumet med! HAHA! Samma historia olika tider 😆 först köpte vi 2 öl för 100:- sen köpte vi en stark och pommes för 25.. alltså 125 totalt... KRAM på er... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
equality Postat 19 november 2006 Dela Postat 19 november 2006 Florian, känner inte riktigt igen dig på avataren... Blir du sådär efter en kväll på Hamlet? 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jari Postat 19 november 2006 Dela Postat 19 november 2006 Är det mr hyde? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Florian le Sage Postat 19 november 2006 Dela Postat 19 november 2006 Nej, bara när jag inte får dricka tillräckligt med starkvaror 😎 skämt åsido, är inne i en klassisk skräckfilmsperiod just nu, har kollat de 3 viktigaste o bästa Dr.Jekyll rullarna de senaste dagarna som jag köpt in på ebay (dvd)- den första som är en stumfilm med John Barrymore fr. 1920 + den andra med Fredric March fr. 1932 och till sist den med Spencer Tracy och Lana Turner och Ingrid Bergman från 1941 som jag såg första gången då jag var i 10 års åldern och det har satt sina spår... alla har sina poänger och är mkt intressanta,finns en uppsjö m flera tv-versioner osv förvanskningar som inte bör räknas till dessa 3 värdefulla filmer från förra seklet! 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Florian le Sage Postat 19 november 2006 Dela Postat 19 november 2006 Är det mr hyde? Jepp! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Burnin Sven (oregistrerad) Postat 19 november 2006 Dela Postat 19 november 2006 Och här har ni det skoj och en annan ligger i källarn och meckar på morsans bil 😎 icke lika falla ödets lotter som min gamla mormor sa 😆 ha det bra folks vamos vamos mot nästa knogsmälla 😄 . Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
equality Postat 19 november 2006 Dela Postat 19 november 2006 Den med Spencer Tracy och Ingrid Bergman från 1941 är den jag minns. Fruktansvärt bra! Väldigt stark slutscen i den. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Florian le Sage Postat 19 november 2006 Dela Postat 19 november 2006 Ja den är mkt stark, även i versionen fr. 1932, det lustiga är hur de ändrat på en del detaljer men ändå hållit sig till historien på ett oerhört gripande sätt i alla 3 versioner,måste ha varit en kassasuccé 1932 eftersom man redan 1941 gjorde en remake...brukar ju ta lite längre tid tycker man,som idag när det kommer nya versioner på 60 och 70-tals flmer, är ju i alla fall 30-40 år sedan sist... Film-god mat-vin-musik-kvinnor-i evighet....njut!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bäck Postat 21 november 2006 Dela Postat 21 november 2006 Måste fråga: Är det någon mer än jag som skrivit en låt till p3:s jullåts tävling? Jag vill vinna skiten...=) Har gort en låt hemma hos Polder lite hastigt lägger upp den så ni får lyssna snart. Må gött! /bäck Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Burnin Sven (oregistrerad) Postat 21 november 2006 Dela Postat 21 november 2006 Ja upp män man vill höra ska bara mecka klart bilen men återkommer senare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Florian le Sage Postat 21 november 2006 Dela Postat 21 november 2006 schysst bild Göran, glada 70-talet förmodar jag-med Tuborg o allt... 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vallhagen Postat 21 november 2006 Dela Postat 21 november 2006 Måste fråga: Är det någon mer än jag som skrivit en låt till p3:s jullåts tävling? Jag vill vinna skiten...=) Har gort en låt hemma hos Polder lite hastigt lägger upp den så ni får lyssna snart. Må gött! /bäck Du slipper konkurrens fån mig:) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Burnin Sven (oregistrerad) Postat 21 november 2006 Dela Postat 21 november 2006 schysst bild Göran, glada 70-talet förmodar jag-med Tuborg o allt... 😆 Rimligtvis så bör det vara från nån Roskildefestival eller kanske tidig EM en Sankt Hans Aften eller nåt på 70i talet. Fick bilden av en polare från den tiden som jag fått kontakt med på gamla dar, vi gick i plugget tillsammans på Egholmskolen i Bröndystrand en förort till Köpenhamn. Mannen är född i Sverige uppväxt i Norge och jag träffade honom i Danmark (Dansk mor) under the wild years. Nu bor han stadgad och fin med fru och barn i hör och häpna Halmstad, så det kan gå 🙂 . Konstigt iofs. med Tuborg bärsen för på den tiden drack jag bara Hof, måste ha vatt en formsvacka eller slut i baren 🙂 . Men öj öj öj det va tider det konstigt att man överlevde 😛 . Göran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Burnin Sven (oregistrerad) Postat 21 november 2006 Dela Postat 21 november 2006 Måste fråga: Är det någon mer än jag som skrivit en låt till p3:s jullåts tävling? Jag vill vinna skiten...=) Har gort en låt hemma hos Polder lite hastigt lägger upp den så ni får lyssna snart. Må gött! /bäck Du slipper konkurrens fån mig:) Va, ingen Jul låt 😆 kom igen nu 🙂 . Skoj åsido skulle nog kunna tänka mig att bidra men för närvarande så råder idé torka. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Florian le Sage Postat 21 november 2006 Dela Postat 21 november 2006 ja men Hof är ju klart godast 🙂 skall det vara Tuborg får det bli i Danmark och gärna Grön sådan, de licenstillverkade smakar askorbinsyra... 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 21 november 2006 Dela Postat 21 november 2006 tackar vet jag grolsch Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Florian le Sage Postat 21 november 2006 Dela Postat 21 november 2006 jaha nu blir det bira festival, tacka vet jag en (eller 10) äkta Budvar på fat i södra Tjeckien,närmare himlen kommer man inte i detta livet!!! 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 21 november 2006 Dela Postat 21 november 2006 jaha nu blir det bira festival, tacka vet jag en (eller 10) äkta Budvar på fat i södra Tjeckien,närmare himlen kommer man inte i detta livet!!! 😉 😛 själv måste jag förbereda en 7000-ords uppsats tills imrgn!! och skissa lite på nya kontrollrummet, förbereda ngra av mina nya låtar för en DJ som ska spela dom i helgen samt sova.. ischischisch.. det finns inte tillräckligt med tid. och det värsta är man kommer fastna på det här nedrans forumet.. 🙁😠😛😳😕🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Burnin Sven (oregistrerad) Postat 21 november 2006 Dela Postat 21 november 2006 (redigerat) Nu finns det en som heter Tuborg Classic som är himmelskt god så det är därför jag har halkat snett på gamla dar. Men rätt ska vara rätt det för det finns inte riktig dansk öl att köpa i sverige utom just Tuborg allt annat är sån där licenstillverkad Svensk skräp bärs från Grängesbryggarn eller Pripps annars blev det nog en Hof om det bara fanns att få. Starobrno, Slatopramen och Staropramen och himmelska höjder det vattnas i munnen mums fillibaba. Grolsch den är fin oxå ligger i toppen oxå. Nä nu får vi lägga av man deppar tomt i barskåpet 😛 . Ska försöka få till en text till en visa som vägrar lämna skallen så jag viker mig jävla blöt tjafs fan jag som vill göra alternativmusik 😕 . Så är det en får slita 😠 . Göran Redigerat 21 november 2006 av Burnin Sven Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bäck Postat 22 november 2006 Dela Postat 22 november 2006 Så där ja! Nu finns låten på internet till allmänt andvändande/sågning. Måste säga att det är inspelat i en spartansk miljö där bl.a sången är inspelad vi en "datamic" i prisklassen: 49-69 kr...=) Allt ät skapat av mig på bakfyllan, men jag är riktigt nöjd iaf rent melodiskt och arr, kvalitén kan man titta mellan fingrarna på... Här kommer länken till låten: polderproductions.com/jul_p3.mp3 Minns ej om det är www eller http:// som gäller...=) SÅGA MIG!!!!!!! /bäck Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Burnin Sven (oregistrerad) Postat 22 november 2006 Dela Postat 22 november 2006 Fan man fick ställa undan sågbocken igen ju helt ok låt kanske iofs att det behövs en stark julhooksrefräng men annars så låter det fint. Men du postar på fel ställe min vän upp män under demoavdelningen här under allmänt får du nog inte så mycket feedback. Göran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Polder Postat 22 november 2006 Trådstartare Dela Postat 22 november 2006 (redigerat) Så där ja!Nu finns låten på internet till allmänt andvändande/sågning. Måste säga att det är inspelat i en spartansk miljö där bl.a sången är inspelad vi en "datamic" i prisklassen: 49-69 kr...=) Allt ät skapat av mig på bakfyllan, men jag är riktigt nöjd iaf rent melodiskt och arr, kvalitén kan man titta mellan fingrarna på... Här kommer länken till låten: polderproductions.com/jul_p3.mp3 Minns ej om det är www eller http:// som gäller...=) SÅGA MIG!!!!!!! /bäck Hm får säga till pojken... Redigerat 22 november 2006 av Polder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vallhagen Postat 23 november 2006 Dela Postat 23 november 2006 mnjahaja!! ikväll blir det ARCH ENEMY på platens 😲 ... hårda bananer jävlar... Nån sugen? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 23 november 2006 Dela Postat 23 november 2006 mnjahaja!! ikväll blir det ARCH ENEMY på platens 😲 ... hårda bananer jävlar... Nån sugen? jisses.. fräckt.. njae jag gillar dom inte, men angela e cool.. 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vallhagen Postat 23 november 2006 Dela Postat 23 november 2006 jisses.. fräckt..njae jag gillar dom inte, Äh du skyller bara ifrån dig. Du blir inte insläppt med din nyrakade pojkaktiga look 😲 Men visst ÄR det fräckt med kvinnlig gruffsång. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 23 november 2006 Dela Postat 23 november 2006 jisses.. fräckt.. njae jag gillar dom inte, Äh du skyller bara ifrån dig. Du blir inte insläppt med din nyrakade pojkaktiga look 😳 Men visst ÄR det fräckt med kvinnlig gruffsång. haha det måste vara därför.. 😱 good luck baby! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.