Jump to content
Annons

Linköping! IRL 17 nonvember!

Polder

Recommended Posts

Annons
  • Svar 244
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

18.30 är på håret att jag hinner.

Slutar 17.00

OK ska vi säga 19 då eller vad tycker folket? Bor du i Norrpingtrakterna så gör upp om en tid att åka tillsamans med Victor och IDF annars PM:a mig så får du tele att ringa så lotsar vi dig via mobil till Hamlet om det strular. Karta finns att söka på nätet för en övergripande blick över hur man går från stationen, ca. 10 minuters promenad. Folke Fulbiter nä förlåt Filbyter 😄 statyn är ett bra riktmärke ca. 2 minuter från Hamlet. Välkommen

Göran

Jag tar bilen. Hinner alldrig annars.

Vart är närmast att parkera bilen?

Dela på andra sajter

Är det helt säkert?

20 min på tåget och 10 minuters promenad till hamlet, eller 25 minuter i bil och leta p-plats i en kvart 🙂 ?? Och ölölölölöl....

Det finns p-fickor vid domkyrkan, det är nog närmast. Eller så tar du dig in platensgatan (se karta) och ställer dig på en p-ficka eller i närliggande p-hus på kungsgatan (du ser p-huset från platensgatan om du smygkör, titta vänster). Platensgatan är enkelriktad, det blir rätt om du kör in från vasavägen.

Dela på andra sajter

Burnin Sven (oregistrerad)
18.30 är på håret att jag hinner.

Slutar 17.00

OK ska vi säga 19 då eller vad tycker folket? Bor du i Norrpingtrakterna så gör upp om en tid att åka tillsamans med Victor och IDF annars PM:a mig så får du tele att ringa så lotsar vi dig via mobil till Hamlet om det strular. Karta finns att söka på nätet för en övergripande blick över hur man går från stationen, ca. 10 minuters promenad. Folke Fulbiter nä förlåt Filbyter 🙂 statyn är ett bra riktmärke ca. 2 minuter från Hamlet. Välkommen

Göran

Det är lugnt Jari vi väntar in dig på Hamlet kom när det funkar eller så kan jag tex. ta ett senare tåg och så möts vi på stationen och kommer till Hamlet när vi kommer helt enkelt. Simma lungt det ordnar sig det är gött med ett par pils och en bit mat. Jag gör en reservation imorn som börjar nånstans från ca. 18,30 - 19.00 och kvällen lång, tror nog att dom köper det på Hamlet.

Göran

Dela på andra sajter

Jag gör en reservation imorn som börjar nånstans från ca. 18,30 - 19.00 och kvällen lång, tror nog att dom köper det på Hamlet.

Göran

Glöm inte att vara TYDLIG med att vi vill sitta i puben.

För det vill vi väl, precis som sist? Restaurangdelen är iofs oxå ok, men en pub är en pub. Typ.

Dela på andra sajter

Jag gör en reservation imorn som börjar nånstans från ca. 18,30 - 19.00 och kvällen lång, tror nog att dom köper det på Hamlet.

Göran

För det vill vi väl, precis som sist? Restaurangdelen är iofs oxå ok, men en pub är en pub. Typ.

jepp det vill vi verkligen.. den här gången ska jag ta med extra mkt pengar.. 😛

Pazo ska du med?? 😳

Dela på andra sajter

Sådär då är det bokat, tog till med max 12 pers ifall det kommer eftersläntrare. Kort sagt: Hamlet nu på fredag, bokat från 18.30 - 19 tiden och framåt. Väl mött mina tappra riddare.

Göran

Dela på andra sajter

Fråga kolon, varför håller du på o stänga av o på strömen?

nejmen, varför är ni så besatta av att sitta på just hamlet? Jag har iofs inte varit där på ett par år, men då va det ett allmänt hak för alkisar och folk som hade gått fel 😳

Dela på andra sajter

För er som vet, och för er som inte vet så kommer en suverän film på TV 2 i kväll kl.22.30 som heter "The Thomas Crown Affair" med Steve Mc Queen+Faye Dunaway (mmmm...) i huvudrollerna och där skall ni lyssna på ledmotivet som är skrivet av Michel Legrand (musik) samt Alan+Marilyn Bergman (text)...en riktig klassiker helt enkelt, både filmiskt med sin stiliserade teknik och med musiken!

Som sagt, ledmotivet/sången-"Windmills of your mind" en tidslös och läskigt bra låt (bästa versionen jag hört är med Dusty Springfield som kom året därpå) som just JAG---Florian gjorde en moderniserad upprockad uptempo-cover på i våras på min 3:e platta som världen ännu inte är mogen för!!!

Tänkvärt...han som sjöng den i filmen heter Noel Harrison och är son till Rex Harrison, skådisen och den stränge fadern till denne artist som ända upp till 60 års ålder lider av mindervärdeskomplexen denne dynamiske Rex satte som spår, han hade i princip bara denna framgång, sedan gick det utför-för Noel alltså, kanske sångens fel?!?

😉

Dela på andra sajter

Göran

jepp det vill vi verkligen.. den här gången ska jag ta med extra mkt pengar.. 🙂

Pazo ska du med?? 😕

just det pengar måste man ju haaaa... hoppsan, ska se om det går att skaka fram lite...

hehe...

Ses på fredag!! --- spännande...

Dela på andra sajter

Fråga kolon, varför håller du på o stänga av o på strömen?

nejmen, varför är ni så besatta av att sitta på just hamlet? Jag har iofs inte varit där på ett par år, men då va det ett allmänt hak för alkisar och folk som hade gått fel 😱

Ska vi tolka det som att du inte vill hänga på finns plats om du vill? Tror iofs. att andelen alkisar fördelas ganska jämt över krogarna i landet både när det gäller blivande eller fullfjädrade så det är nog bara utanpåverket som skiljer. En fördel med Hamlet är att man oxå kan få ganska Ok käk.

Göran

Dela på andra sajter

Oj, nån som tog illa upp? 😉

Jag är upptagen den 17e så jag ska inte haka på tyvärr... Men till nästa gång kan jag tipsa om Möners för dom som inte har varit där. Dom har bättre käk 😱

Dela på andra sajter

Oj, nån som tog illa upp? 😮

Jag är upptagen den 17e så jag ska inte haka på tyvärr... Men till nästa gång kan jag tipsa om Möners för dom som inte har varit där. Dom har bättre käk 😉

jag tog illa upp.

😱😉🙁

Dela på andra sajter

Möners för dom som inte har varit där. Dom har bättre käk 😄

Nej 😉

Inget ont om Mörners - jag är rätt ofta där själv - men om hamlet har sitt klientel så befolkas väl det stället av uteslutande TinaTurnerwannabies. Fö gillar jag Hamlet, just därför att det är det enda stället som love all serve all, på riktigt.

Alltså av samma anledning som du ogillar stället. Smaken är som baken.

Dela på andra sajter

Möners för dom som inte har varit där. Dom har bättre käk 😲

Nej 😛

Inget ont om Mörners - jag är rätt ofta där själv - men om hamlet har sitt klientel så befolkas väl det stället av uteslutande TinaTurnerwannabies. Fö gillar jag Hamlet, just därför att det är det enda stället som love all serve all, på riktigt.

Alltså av samma anledning som du ogillar stället. Smaken är som baken.

😆 Kan nog ligga en hel del i det Mörners är väl ungefär Hamlet för så där en 20 år sen. Kort sagt det slipas till vart det lider så Mörners hinner nog ifatt 😄 .

Dela på andra sajter

käften, ska vi tävla om vem som är hårigast igen eller?? va? va? kom igen 😄

jag vinner ändå.. du har ju bara osynligt rött hår.. 🙂

Dela på andra sajter

käften, ska vi tävla om vem som är hårigast igen eller?? va? va? kom igen  🙂

jag vinner ändå.. du har ju bara osynligt rött hår.. 😆

Jag tänker inte ens lägga mig... hm försent nu ifs...

Jag är nyrakad... fast nu gällde inte ansikte nej... hm frågan om jag skulle posta det här egentligen...

[edit] - jag gjorde det

[edit 2] - posta inlägget...

Redigerat av Polder
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.