IDF Postat 10 november 2006 Dela Postat 10 november 2006 (redigerat) jag tycker alla lägger en tjuga var till Pazo:s resa!!! 4 st. så länge.. de e på bar angn timme 80 pix!!! Redigerat 11 november 2006 av IDF Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Burnin Sven (oregistrerad) Postat 10 november 2006 Dela Postat 10 november 2006 Jäpp ja mä. Göran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 11 november 2006 Dela Postat 11 november 2006 Count me in! 😉 Klart Pazo-gubben ska mä! 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
equality Postat 11 november 2006 Dela Postat 11 november 2006 Apselut! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vallhagen Postat 11 november 2006 Dela Postat 11 november 2006 Klart man är med på en tjuga 🙂 *** Vem beställer bord? Hur många blir vi? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Florian le Sage Postat 11 november 2006 Dela Postat 11 november 2006 Ojj, this is tomorrow-nästan, nästa vecka i alla fall---jag lägger en slant också om Pazo den snåle skall komma 🙂 vi ses! 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Burnin Sven (oregistrerad) Postat 12 november 2006 Dela Postat 12 november 2006 Klart man är med på en tjuga 😕 *** Vem beställer bord? Hur många blir vi? Bra Vallhagen helt klart det börjar bli dax att slå fast startfältet. Antingen så uppdaterar polder första inlägget med deltagare som vi gjorde förra gången annars så fixar vi en ny tråd för detta senast i morn tycker jag. Jag kan fixa borden den här gången och vill ha namnen/antal öslänningar som hänger på framåt onsdag torsdag eller nåt. Ha det gott party time på G. Göran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 12 november 2006 Dela Postat 12 november 2006 (redigerat) lets see.. viktordenstore florian le sage IDF vallhagen burnin sven equality jari fidden -helst utan halsinfektion! vilka mer?? pazo??? Redigerat 13 november 2006 av IDF Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Polder Postat 13 november 2006 Trådstartare Dela Postat 13 november 2006 (redigerat) I'm in uppdaterar... skrik till i fall du inte finns med på listan!!! 😕 Redigerat 13 november 2006 av Polder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jari Postat 13 november 2006 Dela Postat 13 november 2006 lets see..viktordenstore florian le sage IDF vallhagen burnin sven equality vilka mer?? pazo??? Jag ska med fortfarande. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Polder Postat 13 november 2006 Trådstartare Dela Postat 13 november 2006 lets see..viktordenstore florian le sage IDF vallhagen burnin sven equality vilka mer?? pazo??? Jag ska med fortfarande. ah såklart... lägger till dig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 13 november 2006 Dela Postat 13 november 2006 burnin sven har du ringt o meckat bord??? kom igen nu.. alla som ska va med!! hojta till i tråden!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Polder Postat 13 november 2006 Trådstartare Dela Postat 13 november 2006 Ja så kanske vi får mängd rabatt på Hamlet 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 13 november 2006 Dela Postat 13 november 2006 Ja så kanske vi får mängd rabatt på Hamlet 🙂 kanske inte.. 😉 dom e nog ganska vana att det kommer 10-15 pers.. 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Polder Postat 13 november 2006 Trådstartare Dela Postat 13 november 2006 Ja så kanske vi får mängd rabatt på Hamlet 😉 kanske inte.. 😉 dom e nog ganska vana att det kommer 10-15 pers.. 😕 hehe jo det är klart... det var skoj alltså 😉 men vore framförallt roligt med ett stort glatt gäng!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 13 november 2006 Dela Postat 13 november 2006 En styck Fredrik anmäler sig. Med reservation för halsinfektion, men den verkar vara på övergående. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Polder Postat 13 november 2006 Trådstartare Dela Postat 13 november 2006 En styck Fredrik anmäler sig. Med reservation för halsinfektion, men den verkar vara på övergående. Välkommen men Don't smitt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 13 november 2006 Dela Postat 13 november 2006 En styck Fredrik anmäler sig. Med reservation för halsinfektion, men den verkar vara på övergående. youre on the list baby! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 13 november 2006 Dela Postat 13 november 2006 En styck Fredrik anmäler sig. Med reservation för halsinfektion, men den verkar vara på övergående. Välkommen men Don't smitt! 😄😲🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Polder Postat 13 november 2006 Trådstartare Dela Postat 13 november 2006 (redigerat) En styck Fredrik anmäler sig. Med reservation för halsinfektion, men den verkar vara på övergående. youre on the list baby! The big list of Östergötlands Studio members 😄 Någon mer? innan jag lämnar forumet för att sätta igång och mixa lite... Redigerat 13 november 2006 av Polder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Burnin Sven (oregistrerad) Postat 13 november 2006 Dela Postat 13 november 2006 Hej Alla glada! På fredag är det dags!! Hamlet kl 19.00 i Linköping. Följande personer har anmälts sig: Viktordenstore Florian le sage IDF Vallhagen Burnin sven Polder Equality Jari Fidden Följande personer tycker jag ska anmäla sig 😆 Jari? Pazo ? Linus? Osiris? YEAH! Kan bli runt en 10 pers då, har mejlat Gladys oxå, nån som snackar med Linus? Borde väl vara lugnt att boka för en 10-12 pers runt kl 18,30 på Hamlet om det är en bra tid som passar folket, hör av er om man vill tidigare eller senare. Jag gör det i morn så finns det en chans att ändra om det skulle bli flockbildning av okända och eventuella utsockness. Ha det gott ses på Fredag. PS! Nu hittar väl alla men om inte så tar jag nog mig en bärs på haket på centralen i Linköping runt 18 hugget som förra gången när jag inväntade Victor och IDF så man kan komma dit om man vill så lotsar jag uppåt stan. Göran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Polder Postat 13 november 2006 Trådstartare Dela Postat 13 november 2006 Hej Alla glada! På fredag är det dags!! Hamlet kl 19.00 i Linköping. Följande personer har anmälts sig: Viktordenstore Florian le sage IDF Vallhagen Burnin sven Polder Equality Jari Fidden Följande personer tycker jag ska anmäla sig 😆 Jari? Pazo ? Linus? Osiris? YEAH! Kan bli runt en 10 pers då, har mejlat Gladys oxå, nån som snackar med Linus? Borde väl vara lugnt att boka för en 10-12 pers runt kl 18,30 på Hamlet om det är en bra tid som passar folket, hör av er om man vill tidigare eller senare. Jag gör det i morn så finns det en chans att ändra om det skulle bli flockbildning av okända och eventuella utsockness. Ha det gott ses på Fredag. PS! Nu hittar väl alla men om inte så tar jag nog mig en bärs på haket på centralen i Linköping runt 18 hugget som förra gången när jag inväntade Victor och IDF så man kan komma dit om man vill så lotsar jag uppåt stan. Göran Det är ju klockrent! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 13 november 2006 Dela Postat 13 november 2006 Ledsen pojkar, inte den här gången. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 13 november 2006 Dela Postat 13 november 2006 Osiris, Pazo och Linus. Anmäl er för böveln! 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 13 november 2006 Dela Postat 13 november 2006 Ledsen pojkar, inte den här gången. Va? 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Burnin Sven (oregistrerad) Postat 13 november 2006 Dela Postat 13 november 2006 Ledsen pojkar, inte den här gången. Tråkigt men det får väl gå 😆 får bli nästa gång då, kanske framåt våren på grillparty och Jammmmaaaaloss hos Florian? Fan kom på en grej finns det inget KARAOKE i Linköping så man får lufta strupen och göra bort sig lite 🥰 nu på fredag helst nån sån där med prispengar så man kan tjäna in lite till bärsen med sin ljuva stämma . Göran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 13 november 2006 Dela Postat 13 november 2006 (redigerat) KARAOKE *host host* Aj min hals. Återfall! 😆 Redigerat 13 november 2006 av Fidden Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jari Postat 13 november 2006 Dela Postat 13 november 2006 18.30 är på håret att jag hinner. Slutar 17.00 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Burnin Sven (oregistrerad) Postat 13 november 2006 Dela Postat 13 november 2006 KARAOKE *host host* Aj min hals. Återfall! 😆 Grönt äpple läker trasiga sångarhalsar sägs det 🥰 du får humma i kören annars . Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Burnin Sven (oregistrerad) Postat 13 november 2006 Dela Postat 13 november 2006 18.30 är på håret att jag hinner.Slutar 17.00 OK ska vi säga 19 då eller vad tycker folket? Bor du i Norrpingtrakterna så gör upp om en tid att åka tillsamans med Victor och IDF annars PM:a mig så får du tele att ringa så lotsar vi dig via mobil till Hamlet om det strular. Karta finns att söka på nätet för en övergripande blick över hur man går från stationen, ca. 10 minuters promenad. Folke Fulbiter nä förlåt Filbyter 😄 statyn är ett bra riktmärke ca. 2 minuter från Hamlet. Välkommen Göran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.