Lilleman Postat 4 november 2006 Dela Postat 4 november 2006 'til next time boys! 😆 Suverän presentation Linus... Den får 🙂😄🙂🙂 av 5... Måste åka på en IRL någon gång... Särskilt om man pratar absorbenter... Den mest hysteriska tråden jag sett på forumet... 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 4 november 2006 Dela Postat 4 november 2006 kom upp till linköping den 17e!!! då e det mkt mer folk iaf ett par st. 😆 då blir det åka av.. 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vallhagen Postat 4 november 2006 Dela Postat 4 november 2006 Fan va bra! Vad snygga vi är i Östergötland!! Filmen är bäst, när Floiåååå filmar upponer 😱 Och kortet med min... ehh inte direkt halvtomma tallrik är faktiskt ganska komisk 😮 *** Bra jobb Linus! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 4 november 2006 Dela Postat 4 november 2006 Fan va bra! Vad snygga vi är i Östergötland!! Filmen är bäst, när Floiåååå filmar upponer 😱 Och kortet med min... ehh inte direkt halvtomma tallrik är faktiskt ganska komisk 😄 *** Bra jobb Linus! lätt!!! 😛 hur länge åt du den ? 3 tinmar?? 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 4 november 2006 Dela Postat 4 november 2006 Bra jobb Linus! efter 30 års väntan.. 😱 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Florian le Sage Postat 4 november 2006 Dela Postat 4 november 2006 Kul med bilderna och på tiden Linus...bättre sent än aldrig! (va fånig man ser ut när man e packad) Vi ses vid kommande träff dåra och förmodas diskutera MONITORER som verkar vara en het potatis för vissa (icke Östgötar framförallt) att bråka om, absorbenterna tillhör ju numera antiken dvs över ett år gammal historia så låt oss vara lite progressiva istället---nu skall jag sova, verkar ha fastnat i en annan tidszon från orienten (varit en vecka i Baku som ligger 3 timmar före oss och 25+) 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Burnin Sven (oregistrerad) Postat 4 november 2006 Dela Postat 4 november 2006 Det är häftigt med kameror tycka vad man vill men man fattar ganska snabbt varför Hollywood aldrig hörde av sig 😄 . Byter nog till svart påse 😄 :D . Skitskoj att bilderna kom fram, gött kämpat Linus. Göran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 6 november 2006 Dela Postat 6 november 2006 (redigerat) undrar fortfarande vad vallhagen säger i slutet av filmen!!! Redigerat 6 november 2006 av IDF Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 6 november 2006 Dela Postat 6 november 2006 "Bastipsen-"KLIPP! Vad han sa sen? Ja du... Synd förresten att jag inte har kvar klippet när halva bordet brister ut i brölande kör. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 6 november 2006 Dela Postat 6 november 2006 "Bastipsen-"KLIPP! Vad han sa sen? Ja du... Synd förresten att jag inte har kvar klippet när halva bordet brister ut i brölande kör. jaha, ok.. min kära kvinna fick för sig att han kallade mig för penis!! 😎 hon ska få revaxör när hon kommer hem!! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Florian le Sage Postat 6 november 2006 Dela Postat 6 november 2006 😆 😄😛😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kirtaphus Postat 6 november 2006 Dela Postat 6 november 2006 så låt oss vara lite progressiva istället Här har vi ett liknande namn som din studio 😆här Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Florian le Sage Postat 6 november 2006 Dela Postat 6 november 2006 Jävla härmapor asså...och felstavat dessutom! 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vallhagen Postat 6 november 2006 Dela Postat 6 november 2006 Annars finns ju CAMALOTS ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 6 november 2006 Dela Postat 6 november 2006 så låt oss vara lite progressiva istället Här har vi ett liknande namn som din studio 😉här Schyst musik 😆 (den första som låg i jukeboxen på startsidan alltså) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 6 november 2006 Dela Postat 6 november 2006 så låt oss vara lite progressiva istället Här har vi ett liknande namn som din studio 😆här Schyst musik 😉 (den första som låg i jukeboxen på startsidan alltså) dom e helt ok!! kollade faktiskt in dom på SRF 2003. farewell var den sommarens dänga..!! 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 6 november 2006 Dela Postat 6 november 2006 Fan va hett! 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 6 november 2006 Dela Postat 6 november 2006 (redigerat) Fan va hett! 😛 Pazo!!! kom ner till irl:en i linköping.. du få¨r sova på min skinnsoffa!!! Redigerat 6 november 2006 av IDF Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Florian le Sage Postat 6 november 2006 Dela Postat 6 november 2006 eller hos farbror Varg i skogen 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 7 november 2006 Dela Postat 7 november 2006 eller hos farbror Varg i skogen 😱 yäh--- why not!!! bump mitt i natten! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 7 november 2006 Dela Postat 7 november 2006 Jag röstar också för att Pazo kommer ner en sväng 😱 Snart har vi majoritet Pazo 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 7 november 2006 Dela Postat 7 november 2006 Tvingar honom dit 😄 Fina kort! Men Vallhagen, du ser ju inte alls ut som på din avatar! *besviken* 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 7 november 2006 Dela Postat 7 november 2006 Men Vallhagen, du ser ju inte alls ut som på din avatar! *besviken* 😄 Korten är tagna innan midnatt. Sen förvandlas han. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 7 november 2006 Dela Postat 7 november 2006 Men Vallhagen, du ser ju inte alls ut som på din avatar! *besviken* Korten är tagna innan midnatt. Sen förvandlas han. (Det är precis som jag... han till vänster... är jag på dagtid!) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 7 november 2006 Dela Postat 7 november 2006 Men Vallhagen, du ser ju inte alls ut som på din avatar! *besviken* Korten är tagna innan midnatt. Sen förvandlas han. (Det är precis som jag... han till vänster... är jag på dagtid!) e de sant? det måste vara därför jag aldrig känner igen dig.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Polder Postat 7 november 2006 Trådstartare Dela Postat 7 november 2006 Men Vallhagen, du ser ju inte alls ut som på din avatar! *besviken* 😄 Korten är tagna innan midnatt. Sen förvandlas han. (Det är precis som jag... han till vänster... är jag på dagtid!) e de sant? det måste vara därför jag aldrig känner igen dig.. 😉 OUH! Vad rädd jag blev, trodde skärmen hade förvandlats till en spegel!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 7 november 2006 Dela Postat 7 november 2006 Fan va hett! 😄 Pazo!!! kom ner till irl:en i linköping.. du få¨r sova på min skinnsoffa!!! Men jag kan ju inte betala allt annat 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 7 november 2006 Dela Postat 7 november 2006 Fan va hett! 😄 Pazo!!! kom ner till irl:en i linköping.. du få¨r sova på min skinnsoffa!!! Men jag kan ju inte betala allt annat 😉 meeehh!!! du borde väl ha pengar.. du betalar väl inte över 7tusne/månad i hyra?? 😄😄😄 kom ner nu!! det kostar högst 200 pix å komma hit.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vallhagen Postat 9 november 2006 Dela Postat 9 november 2006 Men Vallhagen, du ser ju inte alls ut som på din avatar! *besviken* 😎 Korten är tagna innan midnatt. Sen förvandlas han. ...var det därför ni gick hem så tidigt... 😄 ... ryktet hade nått er alltså. ...ehh tåget går... måste hem o mata fiskarna ... ehh... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 9 november 2006 Dela Postat 9 november 2006 Men Vallhagen, du ser ju inte alls ut som på din avatar! *besviken* 😄 Korten är tagna innan midnatt. Sen förvandlas han. ...var det därför ni gick hem så tidigt... 😳 ... ryktet hade nått er alltså. ...ehh tåget går... måste hem o mata fiskarna ... ehh... 😄😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.