Polder Postat 12 oktober 2006 Dela Postat 12 oktober 2006 (redigerat) Hej Alla glada! På fredag är det dags!! Hamlet kl 19.00 i Linköping. Följande personer har anmälts sig: Viktordenstore Florian le sage IDF Vallhagen Burnin sven Polder Equality Jari Fidden Följande personer tycker jag ska anmäla sig 😄 Jari? Pazo ? Osiris? YEAH! Redigerat 14 november 2006 av Polder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Florian le Sage Postat 12 oktober 2006 Dela Postat 12 oktober 2006 vad är det för veckodag? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Polder Postat 12 oktober 2006 Trådstartare Dela Postat 12 oktober 2006 Det är en Fredag! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Burnin Sven (oregistrerad) Postat 12 oktober 2006 Dela Postat 12 oktober 2006 Då kommer man i sin svarta jacka 😉 . Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Florian le Sage Postat 12 oktober 2006 Dela Postat 12 oktober 2006 Låter bra, skall testa käket denna gång... 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jari Postat 12 oktober 2006 Dela Postat 12 oktober 2006 vart ligger hamlet? Hittar till Ikea och F13... 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Florian le Sage Postat 12 oktober 2006 Dela Postat 12 oktober 2006 mitt i stan bredvid torget... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 12 oktober 2006 Dela Postat 12 oktober 2006 😉 mitt i stan.. häng på gänget från stationen (jag o viktordenstore, kanske fler.. 😄 ) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 12 oktober 2006 Dela Postat 12 oktober 2006 Låter bra, skall testa käket denna gång... 😄 det tycker jag sannerligen du ska göra.. 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jari Postat 12 oktober 2006 Dela Postat 12 oktober 2006 Jag kanske tar bilen 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jari Postat 12 oktober 2006 Dela Postat 12 oktober 2006 Ok, 17:e november funkar för mej. Det är inskrivet i kalendern. Hänger på. 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Florian le Sage Postat 12 oktober 2006 Dela Postat 12 oktober 2006 Jag kanske tar bilen 😉 don´t drink and drive... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 12 oktober 2006 Dela Postat 12 oktober 2006 Jag kanske kan jag också, fast det är långt fram i almanackan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 12 oktober 2006 Dela Postat 12 oktober 2006 Jag kanske kan jag också, fast det är långt fram i almanackan. boka in det då!! jag bör ha mixat o mastrat plattan som jag börjar spela in imrgn då.. om ngn gillar fetgrind, så hojta till så kränger jag!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 12 oktober 2006 Dela Postat 12 oktober 2006 fetgrind Precis vad jag behöver. En grind. En fet grind. vad är det? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 12 oktober 2006 Dela Postat 12 oktober 2006 fetgrind Precis vad jag behöver. En grind. En fet grind. 😛 vad är det? en sån man ställer utanför huset nära staketet.. 😆 grindcoreSkojjig länk om grindcore Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Burnin Sven (oregistrerad) Postat 12 oktober 2006 Dela Postat 12 oktober 2006 vart ligger hamlet?Hittar till Ikea och F13... 😲 Hmm nu är man ute på tur var fan ligger F13 😉 är inte det i Hässleholm 😉 . tror jag var där som flygpojk en gång för 6 tusen år sen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
osiris Postat 13 oktober 2006 Dela Postat 13 oktober 2006 😉mitt i stan.. häng på gänget från stationen (jag o viktordenstore, kanske fler.. 😉 ) Får du verkligen med dig Viktor?... Han är ju så liiten.. du kanske kan gömma honom i ryggsäcken eller nåt då? 😄 Nu vet jag inte vad Hamlet är för ställe... men jag gissar att dom kränger bira och har en åldersgräns som inte tillåter små småbarn som Viktor 😲 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Florian le Sage Postat 13 oktober 2006 Dela Postat 13 oktober 2006 Viktor den store har redan varit med på första sittningen, fått en plakett bakom ryggstödet på soffan i guld osv så det är ingen fara, tror han har en fet kredit på 100 år dessutom! 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jari Postat 13 oktober 2006 Dela Postat 13 oktober 2006 vart ligger hamlet?Hittar till Ikea och F13... Hmm nu är man ute på tur var fan ligger F13 😄 är inte det i Hässleholm 😄 . tror jag var där som flygpojk en gång för 6 tusen år sen. F13 fanns förr i Norrköping, Linköping och gottland. Fråga inte varför alla hette F13. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Florian le Sage Postat 13 oktober 2006 Dela Postat 13 oktober 2006 lite LOST över det hela,hmmm,jag minns dock inget F13 på Gotland,gjorde min vpl där 1984-85 ju...A7---KA3---P18 och LV3 men inte fan F13... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jari Postat 13 oktober 2006 Dela Postat 13 oktober 2006 lite LOST över det hela,hmmm,jag minns dock inget F13 på Gotland,gjorde min vpl där 1984-85 ju...A7---KA3---P18 och LV3 men inte fan F13... Har sjäv varit stationerad i norrköping o linköping men ej gotland. Har funnits nåt som hette F13G som blev F13 eller nåt sånt... kolla länken om du är intreserad. http://www.f17.mil.se/article.php?id=12611 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Florian le Sage Postat 13 oktober 2006 Dela Postat 13 oktober 2006 (redigerat) där ser man,mycket man inte vet alltså...kom i håg en flygresa hem från ön, med Hercules, det var häftigt,alla fick hörselkåpor och sitta fastspända i lastutrymmet... alla somnade efter typ 10 min. pga det dova och sövande brummet därinne,piloterna var coola med snygga uniformer och gula scarf´s... Redigerat 13 oktober 2006 av Florian le Sage Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 13 oktober 2006 Dela Postat 13 oktober 2006 Som gammal anställd på en av sveriges största communitys, så förstår jag inte varför ni pratar om denna 13-åriga flicka... 😆 /P27 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Burnin Sven (oregistrerad) Postat 13 oktober 2006 Dela Postat 13 oktober 2006 F1 ska det va ligger eller (kanske låg kasst informerad i dessa dagar) gurkstan fan det var länge sen man bodde där 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 17 oktober 2006 Dela Postat 17 oktober 2006 Som gammal anställd på en av sveriges största communitys, så förstår jag inte varför ni pratar om denna 13-åriga flicka... 😛 /P27 ahhhh.. 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vallhagen Postat 17 oktober 2006 Dela Postat 17 oktober 2006 Jag är självklart på. Bilder från förra träffen Linus...? Eller det kanske presenteras i den andra tråden:) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Polder Postat 17 oktober 2006 Trådstartare Dela Postat 17 oktober 2006 tydligen fungerar det inte att bevaka denna tråd o få mail om det... har ju missat hela juu... Det blir bra den 17:e om alla tar med sig en egen skiva så kan man nästa ha homeparty försäljning fast på krogen... Krogpartyförsäljning eller vad blir d et? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 27 oktober 2006 Dela Postat 27 oktober 2006 (redigerat) Jag kom precis hem från mitt livs första utekväll i linköping. Eller ja, alltså den första som inte var tillsammans med en massa studenter överallt. Som en riktig Linköpingsbo! Det var lite coolt, och trevligt att inte snubbla på fulla pojkar i kapsylprydd overall hela tiden. (gissa låten!) Tokdiggade stället vi var på, trevlig stämning. Iallafall, när vi gick därifrån så kom jag på att jag inte visste vart Hamlet låg någonstans, och undrade om någon i sällskapet visste om det var ett trevligt ställe, eftersom jag ju tänkte hänga på nästa gång det blir östgöta IRL och den ska vara där. Svaret blev först en fnysning. Följt av "du var precis där". Vilken järnkoll man har. När jag blir stor ska jag bli senil. Redigerat 27 oktober 2006 av Fidden Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dede Postat 27 oktober 2006 Dela Postat 27 oktober 2006 Tack för inbjudan, Bengan! 😉 Har nog ingen möjlighet denna gång! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.