Fidden Postat 11 oktober 2006 Postat 11 oktober 2006 LÅTNAMN: Chaos sunshine ARTIST/GRUPP: Crumble Zone GENRE: Rock LÅTLÄNGD: 3:01 KOMPOSITÖR: Fredrik Johansson PRODUCENT: Fredrik Johansson INSPELNINGSÅR: 2006 FORMAT: mp3 STORLEK: 4.16Mb STATUS: Inte ens bland dom 100 LÅTLÄNK: Your browser does not support the HTML5 audio tag En låt som tydligen inte föll juryn på läppen. Sämre än såhär blir det alltså inte i nästa års melodifestival.
Matthew L Postat 11 oktober 2006 Postat 11 oktober 2006 Sämre än såhär blir det alltså inte i nästa års melodifestival. Det här hör väl vem som helst att detta är för bra för melodifestivalen. Vad trodde du egentligen 😆 Bra mix av deppop och gladpop. Vet dock inte vad du ska göra för att komma med nästa gång...
Fidden Postat 11 oktober 2006 Trådstartare Postat 11 oktober 2006 Vet dock inte vad du ska göra för att komma med nästa gång... Enligt envisa rykten ska man tydligen åka till stockholm med en burk vaselin...
Burnin Sven (oregistrerad) Postat 11 oktober 2006 Postat 11 oktober 2006 Skitbra Fidden du får vara med i min festival när jag tar över den där sorry ass BS grejen obs inget vaselintvång då 😄 . Skitbra låt tack för lyssningen. Göran
equality Postat 11 oktober 2006 Postat 11 oktober 2006 Sköna harmonier med t o m lite Zeppelinriff, snygg sångröst som alltid men för svår puckona i parodifestivalen. Bra låt, finurlig melodi som nog kräver mer av lyssnaren än vanlig schlager.
Stensdotter Postat 12 oktober 2006 Postat 12 oktober 2006 Halloj! Jag lyssnade på den här och sedan på Läppar små som du lade upp för ett tag sedan. Tycker att den sistnämnda är mer omedelbar, klart mer trallvänlig. Och det ska ju bekant Melodifestivalvinnare vara *ler*. Läppar små ligger i min lilla "Från Forum"-mapp och spelas ganska ofta :-)
Fidden Postat 12 oktober 2006 Trådstartare Postat 12 oktober 2006 Halloj! Jag lyssnade på den här och sedan på Läppar små som du lade upp för ett tag sedan. Tycker att den sistnämnda är mer omedelbar, klart mer trallvänlig. Och det ska ju bekant Melodifestivalvinnare vara *ler*. Läppar små ligger i min lilla "Från Forum"-mapp och spelas ganska ofta :-) Jag gillar också den andra bättre, men då hade jag behövt två platser i melodifestivalen eftersom den är knappt 6 minuter lång 😄 Kul att du gillar nån av dom iallafall 😄
lonewind Postat 12 oktober 2006 Postat 12 oktober 2006 Jag tycker det här är en helt sjysst låt. Men inte en låt jag skulle vilja höra i melodifestivalen. Är det verkligen målet?
Fidden Postat 12 oktober 2006 Trådstartare Postat 12 oktober 2006 Jag tycker det här är en helt sjysst låt. Men inte en låt jag skulle vilja höra i melodifestivalen. Är det verkligen målet? näe, den passade inte in bland mina andra låtar, så jag skickade iväg den.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.