Robfan (oregistrerad) Postat 11 oktober 2006 Dela Postat 11 oktober 2006 (redigerat) ... Redigerat 18 maj 2014 av Robfan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 11 oktober 2006 Dela Postat 11 oktober 2006 du har en dbx-kompressor o vill bygga racklåda?? är det ingen låda till den? har du ingen annan låda du kan jämföra med?? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Robfan (oregistrerad) Postat 11 oktober 2006 Dela Postat 11 oktober 2006 (redigerat) ... Redigerat 18 maj 2014 av Robfan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
furstan Postat 11 oktober 2006 Dela Postat 11 oktober 2006 Du vill alltså bygga ett rack? Hur många platser? i vilket material? m.m. Eller missförstod jag frågan? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rainydays Postat 11 oktober 2006 Dela Postat 11 oktober 2006 Köp rackskenor. Tror det finns hos Clas Ohlsons till och med. De kan du skruva fast i en trälåda med lagom brädd tex. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rainydays Postat 11 oktober 2006 Dela Postat 11 oktober 2006 http://www.clasohlson.se/ext.asp?art=412045000 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Robfan (oregistrerad) Postat 13 oktober 2006 Dela Postat 13 oktober 2006 (redigerat) ... Redigerat 18 maj 2014 av Robfan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 17 oktober 2006 Dela Postat 17 oktober 2006 Köp rackskenor. Tror det finns hos Clas Ohlsons till och med. De kan du skruva fast i en trälåda med lagom brädd tex. NAEJ VAD SÖT DU ÄR! 😛 Skall dit imorrn mintsanN!!! Jo jag tänkte bygga mig ett rack 🙂 inte ett rackställ alltså...trodde det var samma sak ;=) men nu vet jag bättre. Det kommer bli i smidesjärn hela krejjen förmodligen då jag inte är överförtjust i varken plast, gips eller spån. Postar bilder sen! jaha, ok..uppfattade som att du skulle bygga en låda att stoppa in DBX:en i.. helt enkelt ska du bygga ett rack.. 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Robfan (oregistrerad) Postat 22 oktober 2006 Dela Postat 22 oktober 2006 (redigerat) ... Redigerat 18 maj 2014 av Robfan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
JJRockford Postat 22 oktober 2006 Dela Postat 22 oktober 2006 Blir det inte onödigt tungt att bygga en racklåda i smidesjärn?!?! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 23 oktober 2006 Dela Postat 23 oktober 2006 bygg i bly och med marmorlock ovanpå istället.. 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Robfan (oregistrerad) Postat 24 oktober 2006 Dela Postat 24 oktober 2006 (redigerat) ... Redigerat 18 maj 2014 av Robfan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.