Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Grattis! :rolleyes: Finns även en (liten) guide skriven av Majken i något nummer av Studio om jag inte minns fel.

Postat

Visst är det så, minns jag rätt så är det kanske nummer sex eller sju det här året. En riktigt trevlig plugg. Men själv hoppas jag på VST 3 och att SynthEdit snabbt kommer att ge stöd för det. Då kan ni vänta er lite galna ringmodulatorer och dylikt med sidechain-kopplingar från undertecknad 😆

/Majken

Postat
Visst är det så, minns jag rätt så är det kanske nummer sex eller sju det här året. En riktigt trevlig plugg. Men själv hoppas jag på VST 3 och att SynthEdit snabbt kommer att ge stöd för det. Då kan ni vänta er lite galna ringmodulatorer och dylikt med sidechain-kopplingar från undertecknad 😆

/Majken

Sweet! 😄

Postat

Tur att jag inte mindes att den artikeln finns, för alla studiotidningar är nedstoppade i en flyttkartong. Å just nu står det ca 100 kartonger i lägenheten så då hade jag nog blivit galen innan jag hittat rätt! 😆

Ser också fram emot vst 3 å allt vad det kan innebära i pluggväg! 😄

//Micke....

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.