spaceman Postat 11 oktober 2006 Dela Postat 11 oktober 2006 På den här sajten kan du kolla in artister/bands krav av utrustning, riggning och i övrigt krav som ställs för att dom ska kunna uppträda i live-samanhang. Backstage pass Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vallhagen Postat 11 oktober 2006 Dela Postat 11 oktober 2006 Psst! Det heter backstage RIDERS... /Besserwisserbengt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Umemagnus Postat 11 oktober 2006 Dela Postat 11 oktober 2006 dang.... jag är nöjd om man bara får komma och göra soundcheck 5 min före konsert 😕😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 11 oktober 2006 Dela Postat 11 oktober 2006 (redigerat) hehe, fan va skoj.. 🙂 alla hade sina egenheter.. 😄 läste att snoop doogs viktigaste grejjer var typ friterad mat, o ett playstation!! 😄 Redigerat 11 oktober 2006 av IDF Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zyan Postat 11 oktober 2006 Dela Postat 11 oktober 2006 Förstår att de kan ha krav på teknisk utrustning och scenstorlek. Men allt sånt lull lull är för löjligt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
surikatmamma Postat 11 oktober 2006 Dela Postat 11 oktober 2006 Christina Aguilera ska alltså ha 10 flaskor vatten (inte Evian!), och sen lite längre ner på ridern 6 flaskor vatten (inte Evian!). Vad ska hon med allt vatten till? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 11 oktober 2006 Dela Postat 11 oktober 2006 Christina Aguilera ska alltså ha 10 flaskor vatten (inte Evian!), och sen lite längre ner på ridern 6 flaskor vatten (inte Evian!). Vad ska hon med allt vatten till? haha, kanske har ngt o göra med o gå på toa.. !? jag hade en egenhet när jag lirade med ett band förrut.. precis innan jag skulle lira var jag tvungen att gå å skita i mittentoaletten!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 11 oktober 2006 Dela Postat 11 oktober 2006 Christina Aguilera ska alltså ha 10 flaskor vatten (inte Evian!), och sen lite längre ner på ridern 6 flaskor vatten (inte Evian!). Vad ska hon med allt vatten till? haha, kanske har ngt o göra med o gå på toa.. !? jag hade en egenhet när jag lirade med ett band förrut.. precis innan jag skulle lira var jag tvungen att gå å skita i mittentoaletten!! Vad gjorde du om det fanns två eller fyra toaletter? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
herwhisper Postat 11 oktober 2006 Dela Postat 11 oktober 2006 Christina Aguilera ska alltså ha 10 flaskor vatten (inte Evian!), och sen lite längre ner på ridern 6 flaskor vatten (inte Evian!). Vad ska hon med allt vatten till? haha, kanske har ngt o göra med o gå på toa.. !? jag hade en egenhet när jag lirade med ett band förrut.. precis innan jag skulle lira var jag tvungen att gå å skita i mittentoaletten!! Vad gjorde du om det fanns två eller fyra toaletter? Då har man med sig sitt egna portabla dass som man förslagsvis döpt till "Mittentoaletten", som man kan ställa på närmsta undanskymda ställe och klämma på! Funkar kalas!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Umemagnus Postat 11 oktober 2006 Dela Postat 11 oktober 2006 Christina Aguilera ska alltså ha 10 flaskor vatten (inte Evian!), och sen lite längre ner på ridern 6 flaskor vatten (inte Evian!). Vad ska hon med allt vatten till? haha, kanske har ngt o göra med o gå på toa.. !? jag hade en egenhet när jag lirade med ett band förrut.. precis innan jag skulle lira var jag tvungen att gå å skita i mittentoaletten!! Vad gjorde du om det fanns två eller fyra toaletter? Då har man med sig sitt egna portabla dass som man förslagsvis döpt till "Mittentoaletten", som man kan ställa på närmsta undanskymda ställe och klämma på! Funkar kalas!! ..nynnar soundtracket till "gökboet" ... 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tbruce Postat 11 oktober 2006 Dela Postat 11 oktober 2006 Kolla på den röda pilen här: http://www.thesmokinggun.com/archive/0816062gnarls2.html Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
spaceman Postat 11 oktober 2006 Trådstartare Dela Postat 11 oktober 2006 Kolla på den röda pilen här: http://www.thesmokinggun.com/archive/0816062gnarls2.html 🙂 Har inte Magnum Bonum ensamrätt på det märket ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 11 oktober 2006 Dela Postat 11 oktober 2006 Christina Aguilera ska alltså ha 10 flaskor vatten (inte Evian!), och sen lite längre ner på ridern 6 flaskor vatten (inte Evian!). Vad ska hon med allt vatten till? haha, kanske har ngt o göra med o gå på toa.. !? jag hade en egenhet när jag lirade med ett band förrut.. precis innan jag skulle lira var jag tvungen att gå å skita i mittentoaletten!! Vad gjorde du om det fanns två eller fyra toaletter? det skumma var alltid att det fanns ojämt antal toaletter 😕 JÄMT Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 11 oktober 2006 Dela Postat 11 oktober 2006 Christina Aguilera ska alltså ha 10 flaskor vatten (inte Evian!), och sen lite längre ner på ridern 6 flaskor vatten (inte Evian!). Vad ska hon med allt vatten till? haha, kanske har ngt o göra med o gå på toa.. !? jag hade en egenhet när jag lirade med ett band förrut.. precis innan jag skulle lira var jag tvungen att gå å skita i mittentoaletten!! Vad gjorde du om det fanns två eller fyra toaletter? Då har man med sig sitt egna portabla dass som man förslagsvis döpt till "Mittentoaletten", som man kan ställa på närmsta undanskymda ställe och klämma på! Funkar kalas!! 😕 ..nynnar soundtracket till "gökboet" ... 😉 🙁😆😆😆😆 biw. va tusan är det med dom röda pilarna?? 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.