Jump to content
Annons

Deppop - smärta utan dess like

Recommended Posts

mjaco0 (oregistrerad)
Postat

LÅTNAMN: Comfort Me

ARTIST/GRUPP: Arne Cadello Fun Club

GENRE: Deppop

LÅTLÄNGD: 4.13

KOMPOSITÖR: Carl Cadello

PRODUCENT: CC

EV. MEDVERKANDE: CC

INSPELNINGSÅR: 2006

FORMAT: (mp3)

STORLEK: (5 megabyte)

STATUS: Skiss

LÅTLÄNK:Comfort Me

Detta är första gången jag sjunger offentligt (förutom i baren förståss) och ni förstår säkert varför 😆 . Jag vet att jag inte är helt säker på tonerna och engelskan är snarare känslig än korrekt, men jag skulle sätta stort värde på om ni kunde kommentera låten i övrigt. Hur helheten är och vad som kan förbättras (inom rimliga gränser förståss 🙂 ).

Låten handlar om min tid på mitt förra jobb. Ingen lycklig tid 😉

CC

Annons
mjaco0 (oregistrerad)
Postat

Du har rätt. Man blir lite lite blind efter ett par rundor.

Latency´n behövde ändrasi driverinställningen. Jag hörde mig själv en halv sekund efter i lurarna - inte lätt at sjunga rent då 😄

Avsaknaden av känsla kan ju bero på att jag var livrädd (men det är väl också en känsla). Jag som trodde jag sjöng så illa!! Tack för det. 😄

Finns det något mer att tillägga? Jag behöver allt lite uppmuntran 😄

Burnin Sven (oregistrerad)
Postat

Helbra lite fel tonart för din sång kanske, det eller upp en oktav tror du klarar det lätt. Lyssnade på dina andra låtar på din SC skitbra grejor. På och sjung mera bara är det nån som gnäller så be dom dra, inte fan ska du behöva vara rädd för att sjunga kör hårt.

Göran

mjaco0 (oregistrerad)
Postat

😳

Tack Burnin Sven (Göran)!!

Det kändes fint i både egot o själen.

För att returnera lite positiva svängningar, så lyssnade jag lite på dina prylar.

Helt underbart!!

Jag tycker att den svenska folkmusikprylen är jävligt underskattad. Det är dessutom fräckt att blanda olika stilar så som du gör. Tycker jag alltså.

Jag bugar och tackar igen.

Calle C

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.