embamusic Postat 17 januari 2004 Postat 17 januari 2004 Då var det dags för mig att presentera mig! Arbetar då med musik och ljud 😠 Har besökt forumet ett flertal gånger men aldrig registrerat mig utan mest läst nyheter osv. Tänkte att det var dags att även jag registrerade mig så att jag kan tillföra någonting här, och inte bara sitta och "tjyvläsa" 😳 Ja, vad finns det mer att säga? Jag hoppas att jag kan tillföra något här på forumet och att få byta erfarenheter med likasinnade! Är det något annat ni vill veta så är det bara att skicka ett PM.
tordA Postat 31 januari 2004 Postat 31 januari 2004 HiYa 🙂 Är det något annat ni vill veta så är det bara att skicka ett PM. skriv några inlägg med tipps du tycker är bra (så blir det lite rotation i forumen 😄 )
sounden Postat 5 januari 2006 Postat 5 januari 2006 välkommen 😉 Typ 2 år gammal presentation!! Nu får du ge dig 😄
Håkan Ekberg Postat 6 januari 2006 Postat 6 januari 2006 Hej och välkommen! Håkan Det vart ju inte så mycket respons sist, kanske dags nu 😠
ViktorDenStore Postat 8 januari 2006 Postat 8 januari 2006 välkommen 😆 Det var "roligt" första gången... men nu är det ju skitkul!
ViktorDenStore Postat 8 januari 2006 Postat 8 januari 2006 ...vill tacka beatmastern för alla bumpsen....😉 Skojjar du? länk 🙂😛
Danabacken Postat 8 januari 2006 Postat 8 januari 2006 ...vill tacka beatmastern för alla bumpsen....🙂 Skojjar du? länk 🙂😛 😉😄🙂
Thimmie Postat 9 januari 2006 Postat 9 januari 2006 ...vill tacka beatmastern för alla bumpsen....🙂 Skojjar du? länk 😄 Det verkar som att det är någon som drar i våra ben...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.