shiny1 Postat 10 oktober 2006 Postat 10 oktober 2006 (redigerat) LÅTNAMN: Pathway ARTIST/GRUPP: jag GENRE: trance/electro? LÅTLÄNGD: 2:08 KOMPOSITÖR:jag PRODUCENT:jag INSPELNINGSÅR: 06 FORMAT: mp3 STORLEK: 2 mb STATUS: beta Är sugen på att få lite kritik på detta stycke! Your browser does not support the HTML5 audio tag Redigerat 10 oktober 2006 av shiny1
hippie54 Postat 10 oktober 2006 Postat 10 oktober 2006 Tycker det är riktigt juste redan nu, kan inte lyssna på mina "riktiga" högtalare just nu så kan inte komentera på mixningen så mycket två frågor jag har om dig vore jätte bra om du har lust å svara hur gammal är du och har du lirat "live" någonting?
shiny1 Postat 10 oktober 2006 Trådstartare Postat 10 oktober 2006 Tjena hippie! kul att du gillar... Ja e 25 år o har aldrig spelat live 😉
Tilly Postat 10 oktober 2006 Postat 10 oktober 2006 Oj, tungt! Kicken å basen låter bra! Tycker dock hihatsen och clapen kommer in lite för hastigt! Skön känsla genom låten, låter lite mysko fast på ett bra sätt! Inte mysko som dåligt alltså utan känslan låten ger 🙁 *tummen upp*
shiny1 Postat 10 oktober 2006 Trådstartare Postat 10 oktober 2006 Heh.. basen e lite för tung faktiskt, brusade i datahögtalarna hörde jag precis. Det där med hihatsen vet ja inte om jag håller med om. Tycker båda alternativen funkar (att de kommer in snabbt, PANG. Eller lite senare)... Schysst att du lämna en kommentar soundborn, det betyder mycke
hippie54 Postat 10 oktober 2006 Postat 10 oktober 2006 basen är bra som den är lyssnar i mina Genlec monitorer nu, dumt å anpassa den för billiga data högtalare, känslan på låten är liknande den Air lyckas fånga ibland vilket är ett av mina favoritband så tummen upp, tycker dock att hihaten känns lite för standard både ljud å upplägg, om du skulle kunna skruva till det ljudet lite å kanske lägga nån variation ibland så den känns mindre "sample" tror jag det skulle vara bra fortsätt jobba på denna. Väntar på nästa uppdatering
shiny1 Postat 11 oktober 2006 Trådstartare Postat 11 oktober 2006 hippie54, tack för kritiken, ska se vad jag kan hitta på med hihatsen
Kenta K Postat 11 oktober 2006 Postat 11 oktober 2006 Tycker det låter grymt! 😲 Men som andra sagt, tycker jag inte hihaten kommer in när den ska. (Efter min mening) Men vilken grym låt annars 😄
shiny1 Postat 11 oktober 2006 Trådstartare Postat 11 oktober 2006 Thänks för kritiken Kenta! känns skoj att många gillar den.. Men får nog ta åt mig av kritiken angående hihatsen då 😳
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.