Björn Olsberg Postat 9 oktober 2006 Dela Postat 9 oktober 2006 Titeln säger nog allt, jag fick ett brev från Grahn som bad om att bli avregistrerad. Så det är han nu. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Florian le Sage Postat 9 oktober 2006 Dela Postat 9 oktober 2006 puuuh.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Eternal Postat 9 oktober 2006 Dela Postat 9 oktober 2006 Hoppsan! Det var inte så kul. Han är en stor profil i OT-delen av studio.se. Tråkigt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zyan Postat 9 oktober 2006 Dela Postat 9 oktober 2006 Vem är snabbast på att sno hans loginnamn? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Eternal Postat 9 oktober 2006 Dela Postat 9 oktober 2006 Vem är snabbast på att sno hans loginnamn? Går det? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
D Vibe Postat 9 oktober 2006 Dela Postat 9 oktober 2006 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
osiris Postat 9 oktober 2006 Dela Postat 9 oktober 2006 NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ!!!!! 😳😠🙁 :( Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hellpig Postat 9 oktober 2006 Dela Postat 9 oktober 2006 Det var ju synd att höra... 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vallhagen Postat 9 oktober 2006 Dela Postat 9 oktober 2006 Du saknas redan, Grahn! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slaptap Postat 9 oktober 2006 Dela Postat 9 oktober 2006 Ah, men va f... 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 9 oktober 2006 Dela Postat 9 oktober 2006 (redigerat) Ja, förändringarnas vindar blåser. Det känns lite vemodigt det här. Han blev det första offret för den nya "off-topic"-ordningen. Farväl Grahn... 😳 Redigerat 9 oktober 2006 av Pluffo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 9 oktober 2006 Dela Postat 9 oktober 2006 😳 Jag fattar inte ett... barr... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 9 oktober 2006 Dela Postat 9 oktober 2006 Que 😠 Fatta Nada 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
allansson Postat 9 oktober 2006 Dela Postat 9 oktober 2006 Vem håller i minnesstunden? 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 9 oktober 2006 Dela Postat 9 oktober 2006 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
herwhisper Postat 9 oktober 2006 Dela Postat 9 oktober 2006 Mycket tråkigt. Men som tur är så har jag förmånen att träffa honom på hans alldeles egna forum 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tbruce Postat 9 oktober 2006 Dela Postat 9 oktober 2006 Varför? Nån beef jag missat? Trist. 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Björn Olsberg Postat 9 oktober 2006 Trådstartare Dela Postat 9 oktober 2006 Känns lite dumt att prata å någon annans vägnar utan att denne själv är närvarande, men jag tror jag gör honom rättvisa om jag säger att han reagerade mycket negativt på upprensningen i avdelningen Utanför ämnet och införandet av Papperskorgen. I brevet jag fick tyckte han inte att man fick ha roligt i Utanför ämnet. Synd, avsikten med upprensningen är att avdelningen ska få vara rolig och relevant men inte tramsigare än resten av forumet. Någon mer som har missuppfattat avsikten? Det är alltså denna tråd vi talar om. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
osiris Postat 9 oktober 2006 Dela Postat 9 oktober 2006 Vem ska nu baka muffins? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
herwhisper Postat 9 oktober 2006 Dela Postat 9 oktober 2006 Vem ska nu baka muffins? Jag har ett bra recept Men jag är rädd för att den inte kommer smaka lika gott som Grahns gör... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krokodil Postat 9 oktober 2006 Dela Postat 9 oktober 2006 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Björn Olsberg Postat 9 oktober 2006 Trådstartare Dela Postat 9 oktober 2006 Bra fråga om muffinmästare. Vi är många medlemmar nu, och för att hålla forumet relevant och fortsatt attraktivt så måste det både styras upp någonstans, samtidigt som det måste få växa åt de håll som det används. Några av förändringarna medför att några medlemmar påverkas och vissa väljer då att utgå. Tråkigt ibland, men jag tror inte det är så mycket att göra åt. // lite utanför ämnet // Läste förresten någonstans om en sociolog som bestämt hävdade att en demokrati inte kan fungera med en befolkning på över 15000 (jag kan ha fel på siffran, men det låg i detta härad). Därefter blev för många människor trampade på, korruption inträffade och så vidare. Vi har en bit kvar och jag tycker nog vi är hyggligt demokratiska ännu så länge Någon här kan säkert hela historien. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 9 oktober 2006 Dela Postat 9 oktober 2006 Känns lite dumt att prata å någon annans vägnar utan att denne själv är närvarande, men jag tror jag gör honom rättvisa om jag säger att han reagerade mycket negativt på upprensningen i avdelningen Utanför ämnet och införandet av Papperskorgen. I brevet jag fick tyckte han inte att man fick ha roligt i Utanför ämnet. Synd, avsikten med upprensningen är att avdelningen ska få vara rolig och relevant men inte tramsigare än resten av forumet. Någon mer som har missuppfattat avsikten? Det är alltså denna tråd vi talar om. Man trampar alltid någon på tårna när man genomför förändringar, oavsett vilka avsikter man än må ha. Tråkigt att han har lämnat oss, han har ju varit med sedan tidernas begynnelse. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 9 oktober 2006 Dela Postat 9 oktober 2006 Han ville komma undan Bort från nya regler fly Han täcktes snart av höstlöv mjölke, svamp och sly Vem kan årsringarna räkna Vem ska skugga våran gård Han blir borta, han blir saknad I skogens längsta tråd Dom kan plocka undan stammen Mala ner den till spån Men roten den finns alltid kvar Den kan ingen ta ifrån Hejdå grahn. Och gonatt. Wherever you are. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
equality Postat 9 oktober 2006 Dela Postat 9 oktober 2006 🙁 Tråkigt! Samtidigt vill jag passa på att tacka för den här låten. Tack Grahn! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
herwhisper Postat 9 oktober 2006 Dela Postat 9 oktober 2006 🙁 Tråkigt! Samtidigt vill jag passa på att tacka för den här låten. Tack Grahn! Shit! Den låten har jag ju missat! Hur bra som helst ju. En klar favorit bland alla låtar man hört på forumet! Enkel men ändå så bra!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bebopkeys Postat 9 oktober 2006 Dela Postat 9 oktober 2006 Goodbye Grahn. Vi ses i Skogen!!!!!!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Emanuel Postat 9 oktober 2006 Dela Postat 9 oktober 2006 Såå deppjeppar, ryck upp er. Imorgon bjuder jag på nybakta scones och te för den som vill. /Lurker Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
punkrockdude Postat 9 oktober 2006 Dela Postat 9 oktober 2006 Lämnade verkligen Grahn forumet enbart pga upprensningen i OT forumet? Tycker han inte om papperskorgar? Och om jag som inte är lika folkkär skulle vilja få mitt konto avregistrerat, skulle ni då också göra en allmän notis om det? MvH Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 9 oktober 2006 Dela Postat 9 oktober 2006 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.