Jump to content
Annons

Vad ska det stå på mitt axelband


Zyan

Recommended Posts

Annons
  • Svar 62
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Underbar nonsenshumor går ju alltid hem...Trombonisten leder än så länge...

kanske blir en hel bibba band...välja efter humör.

"Gaphink"

Ähhh, du verkar inte gilla mina förslag.

Njae...de är mest ord utan mening...kanske om du motiverar lite bättre :rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

"Jag var på Studio Forum och allt jag fick var det här sugiga axelbandet"

"I am so smart S-M-R-T!"

"Men ha det så bra!"

"Din Mamma!"

"Länge leve HAJPOJKEN!"

Sådär nu har du mer än tillräckligt, varsågod.

Link to comment
Dela på andra sajter

Du ska inte ha något axelband. Du ska ha en rejäl KÄTTING. Som Pete Steele i Type O Negative.

Men jag har ju A+..kan ju inte härma dem då 😄

Edit: Kanske ska skriva "type A positive" på det 🙂

Redigerat av Zyan
Link to comment
Dela på andra sajter

fattar inte hur den här tråden får ligga kvar-hör ju hemma i papperskorgen, i förrgår startade jag ju DASE tråden som ett ironiskt mothugg/svar på denna off-topic smörja, DEN slängde dom minsann direkt i papperskorgen efter 3 inlägg=diskriminerig och humorlöst...axelbands koketteriet är ju inte ens roligt... 😄🙂😆

Redigerat av Florian le Sage
Link to comment
Dela på andra sajter

glasiiigt

😆 !!!!

Förstår inte vad som menas med det?

Låten 😕

Jag tyckte iaf det var roligt :rolleyes:

Hört en låt som heter Glassigt...den konstiga stavningen fick mig att tro det var något med glas 🙂

Men Glassigt passar mig som handen i vanten.

Link to comment
Dela på andra sajter

fattar inte hur den här tråden får ligga kvar-hör ju hemma i papperskorgen, i förrgår startade jag ju DASE tråden som ett ironiskt mothugg/svar på denna off-topic smörja, DEN slängde dom minsann direkt i papperskorgen efter 3 inlägg=diskriminerig och humorlöst...axelbands koketteriet är ju inte ens roligt... :rolleyes:😕😆

Det är så underbart att du blir irriterad på skitsaker. Att du orkar bry dig... 🙂

Själv skulle jag inte ens orka skriva i en tråd jag inte anser interessant. Vet inte ens vad för tråd du pratar om. Så ditt ironiska mothugg misslyckades.

Link to comment
Dela på andra sajter

tydligen inte eftersom åtminstone 3 pers hann svara innan de kastade den... :rolleyes:

undrar vem som bryr sig om fåniga saker...herr Zpyan som enbart lägger in trådar om totalfjantiga ämnen långt ifrån ljudteknik och sådant...fröken?

Mothugg måste komma fram till avsändaren för att det ska funka. Som att skicka en brevbomb och spränger brevbäraren 😕 Till vilken nytta...kanske inte den perfekta liknelsen.

Jag lägger in lite almänna trådar för jag har inte haft tid att göra någon musik på sistone men pysslar med annat. Men är beroende av forumet när jag gör musik, har bara gjort 3 låtar än så länge, och kan inget om varken notlära, signalstyrkor eller elektronik.

Säger det igen, chilla lite, var inte så stelbent och aggresiv. I början var det kul, men börjar tråka ut mig...du verkar kunnig, dela med dig av din kunskap i riktiga trådar där folk behöver hjälp istället för att bry dig om trådar du inte bryr dig om.

And the axelband story will go on 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

tydligen inte eftersom åtminstone 3 pers hann svara innan de kastade den... :rolleyes:

undrar vem som bryr sig om fåniga saker...herr Zpyan som enbart lägger in trådar om totalfjantiga ämnen långt ifrån ljudteknik och sådant...fröken?

Mothugg måste komma fram till avsändaren för att det ska funka. Som att skicka en brevbomb och spränger brevbäraren 😕 Till vilken nytta...kanske inte den perfekta liknelsen.

Jag lägger in lite almänna trådar för jag har inte haft tid att göra någon musik på sistone men pysslar med annat. Men är beroende av forumet när jag gör musik, har bara gjort 3 låtar än så länge, och kan inget om varken notlära, signalstyrkor eller elektronik.

Säger det igen, chilla lite, var inte så stelbent och aggresiv. I början var det kul, men börjar tråka ut mig...du verkar kunnig, dela med dig av din kunskap i riktiga trådar där folk behöver hjälp istället för att bry dig om trådar du inte bryr dig om.

And the axelband story will go on 😆

det gör jag redan(delar med mig av mina kunskaper i andra trådar), måste bara få tala om vad jag tycker om vissa saker, precis som alla andra, det är inte aggresivt på något sätt, bara ärligt, tål man inte det skall man inte frotteras på forum, som ju kan vara veritabla getingbon ibland...

Link to comment
Dela på andra sajter

På den delen som syns framifrån skall det stå:

VAD ÄR DET FÖR TRYCK PÅ BAKSIDAN?

o på den sidan som du har längs ryggen skall det stå:

ETT JÄVLA TRYCK!

/ Mikke

Jag får snuskiga associationer... 😕

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...