Zyan Postat 9 oktober 2006 Dela Postat 9 oktober 2006 Jag har ingen aning om vad jag ska brodera på mitt axelband. Har en kompis som har en sån maskin och gör det gratis. Har tänkt mycket men kan inte få fram en mening som passar mig förutom "bite me" som känns så o-orginellt och gammalt. Vill ha något interessant, fyndigt och som jag står för. Ge mig lite förslag så ska vi se om det finns något som passar. Platsen är begränsad så bara två-tre ord får plats. Huvudsaken är att tankarna kommer igång och man kan spinna vidare på ideér. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Florian le Sage Postat 9 oktober 2006 Dela Postat 9 oktober 2006 men har du ingen fantasi-skriver du dit det jag tycker passar dig om jag säger det 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zyan Postat 9 oktober 2006 Trådstartare Dela Postat 9 oktober 2006 Haha...normalt har jag det..gör mycket design och skriver texter...men nu är det tomt i skallen när det ska bli så kortfattat.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Florian le Sage Postat 9 oktober 2006 Dela Postat 9 oktober 2006 Ztropp! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Eternal Postat 9 oktober 2006 Dela Postat 9 oktober 2006 Kött-Fers Kött-Färs Mums Gorma Kåsa Krem Kräm Salvan Minsann Det är mina förslag i alla fall. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zyan Postat 9 oktober 2006 Trådstartare Dela Postat 9 oktober 2006 Kött-FersKött-Färs Mums Gorma Kåsa Krem Kräm Salvan Minsann Det är mina förslag i alla fall. Hmm...ska fundera lite på dem..humor på hög nivå 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Florian le Sage Postat 9 oktober 2006 Dela Postat 9 oktober 2006 Ztropp, sa jag ju-hajar du inte humorn och träffsäkerheten i det, då....sere mörkt ut dö... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 9 oktober 2006 Dela Postat 9 oktober 2006 Hej! Ditt artistnamn, Zyan, ditt artistnamn! Enkelt men bäst! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Florian le Sage Postat 9 oktober 2006 Dela Postat 9 oktober 2006 eller Zpyan 😛😛😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zyan Postat 9 oktober 2006 Trådstartare Dela Postat 9 oktober 2006 eller Zpyan 😛😛😛 Lugna dig lite sagge... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 10 oktober 2006 Dela Postat 10 oktober 2006 Jag tycker det ska stå Porr. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zyan Postat 10 oktober 2006 Trådstartare Dela Postat 10 oktober 2006 Jag tycker det ska stå Porr. Inget jag förespråkar i kommersiellt syfte, endast privat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 10 oktober 2006 Dela Postat 10 oktober 2006 Jag tycker det ska stå Porr. Inget jag förespråkar i kommersiellt syfte, endast privat 😆 Skriv "endast privat porr" 🙂 eller skriv namnet på den du älskar, de borde ju funka Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zyan Postat 10 oktober 2006 Trådstartare Dela Postat 10 oktober 2006 Jag tycker det ska stå Porr. Inget jag förespråkar i kommersiellt syfte, endast privat 😆 Skriv "endast privat porr" 🙂 eller skriv namnet på den du älskar, de borde ju funka Bäst hitills Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stinkey Zwei Postat 10 oktober 2006 Dela Postat 10 oktober 2006 Ett par åttondelar är alltid snyggt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 10 oktober 2006 Dela Postat 10 oktober 2006 Spelar man prog, ska det stå 19/16 ju! 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zyan Postat 10 oktober 2006 Trådstartare Dela Postat 10 oktober 2006 Spelar man prog, ska det stå 19/16 ju! 😛 Är det takten? Orkar inte ens fundera på hur det går.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Eternal Postat 10 oktober 2006 Dela Postat 10 oktober 2006 Att du ens övervägar andra alternativ än de jag gav dig är skrämmande. Ok ett sista då: Brakskit Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zyan Postat 10 oktober 2006 Trådstartare Dela Postat 10 oktober 2006 Att du ens övervägar andra alternativ än de jag gav dig är skrämmande. Ok ett sista då: Brakskit Jag var inte ironisk...nää..inte är jag det nu heller 😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 10 oktober 2006 Dela Postat 10 oktober 2006 Groupies ringer #fyll i ditt mobilnummer här# 😉😉🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danny Cort (oregistrerad) Postat 10 oktober 2006 Dela Postat 10 oktober 2006 Groupies ringer #fyll i ditt mobilnummer här# 😉😉🙂 Skulle inte tro att Zyan har några groupies... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zyan Postat 10 oktober 2006 Trådstartare Dela Postat 10 oktober 2006 Groupies ringer #fyll i ditt mobilnummer här# 😉 😉 🙂 Skulle inte tro att Zyan har några groupies... Nej det har jag inte...spelar sällan live så tjejer gillar mig för annat...attans 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
funky monk Postat 10 oktober 2006 Dela Postat 10 oktober 2006 (redigerat) Skriv namnet på din favorit artist/konstnär/skådespelare eller nån du beundrar bara det är nån åt det kreativa hållet får gärna vara lite underground så inte alla fattar 😆 Redigerat 10 oktober 2006 av funky monk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
funky monk Postat 10 oktober 2006 Dela Postat 10 oktober 2006 skriv: "your rage is a gift" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Florian le Sage Postat 10 oktober 2006 Dela Postat 10 oktober 2006 Groupies ringer #fyll i ditt mobilnummer här# 😉 😆 😆 Skulle inte tro att Zyan har några groupies... 😆😉😆 Zpyan är själv en groupie...i swingerkretsarna... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
trombonisten Postat 10 oktober 2006 Dela Postat 10 oktober 2006 Några förslag: Denna sida utåt <-- Upp Ha en bra dag Min andra gitarr är en Fender Shit happens Detta är ett band kaffe, ost, gurka Jag älskar mamma /// Gunnar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Claes Holmerup Postat 10 oktober 2006 Dela Postat 10 oktober 2006 Jag tycker att du ska skriva "MITT" på det - så att ingen annan tar det av misstag... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 10 oktober 2006 Dela Postat 10 oktober 2006 Jag vet vad det ska stå: AXELBAND Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 11 oktober 2006 Dela Postat 11 oktober 2006 Zyans axelband? 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lee Postat 11 oktober 2006 Dela Postat 11 oktober 2006 Have a nice day (Oops, hade Trombonisten visst redan. Bättre på svenska faktiskt!) Hanging on! <-- Guitar Player Apply logo here Nayz, Zyan! Nayz! (Zyans stavning av "nice" kanske...) eller givetvis Great, Greater, ME Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.