Velocity Postat 9 oktober 2006 Postat 9 oktober 2006 * LÅTNAMN: Bass to face * GENRE: Hardstyle / Hardbass * LÅTLÄNGD: 4:49 * KOMPOSITÖR: Fredrik Lindholm * PRODUCENT: Fredrik Lindholm * INSPELNINGSÅR: 2006 * FORMAT: mp3 160kbps * STORLEK: 6.52 Mb * STATUS: Klar -> Lite enformig kanske, men jag gillar det så, eftersom att jag även lyssnar mycket på techno. ->Rösten kommer från ett samplingsklipp. -> Tanka och kommentera 😄 DJ_Velocity___Bass_to_face_160kbps.mp3
Cleff (oregistrerad) Postat 9 oktober 2006 Postat 9 oktober 2006 Fattar inte vad det är för fel, men det går inte att ladda ner låtar som ligger på Studio forum servrarna...kommer bara upp massa text! 😱
Velocity Postat 9 oktober 2006 Trådstartare Postat 9 oktober 2006 haha okej knepigt 😱 Your browser does not support the HTML5 audio tag Tanka där då 😆
Kenta K Postat 10 oktober 2006 Postat 10 oktober 2006 haha okej knepigt 😠 Your browser does not support the HTML5 audio tag Tanka där då 😲 Fattar inte varför folk använder rapidshare. Nu orka jag inte lyssna på låten bara för det. . . Använd SPEEDYSHARE istället. .. www.speedyshare.com
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.