Tilly Postat 9 oktober 2006 Postat 9 oktober 2006 * LÅTNAMN: I get a rush * ARTIST/GRUPP: Soundborn * GENRE: Trance * LÅTLÄNGD: 1.25 * KOMPOSITÖR: Andreas E * PRODUCENT: Andreas E * EV. MEDVERKANDE: - * INSPELNINGSÅR: 2006 * FORMAT: mp3 * STORLEK: 1,96 MB * STATUS: Skiss * LÅTLÄNK: Your browser does not support the HTML5 audio tag Tjena alla! Sitter här och jobbar med min nya trance slinga som snart är klar. Jag är inte riktigt hundra på själva leadljudet i melodin dock. Tänkte kolla vad ni tycker! Jag tycker det låter skönt, kanske lite mkt diskant? Eller jag vet inte.. Låter det grötigt? Tja ni kan väl säga vad ni tycker. Detta är taget från mitten av låten, själva uppbyggnaden.. 🙂
Drik Postat 9 oktober 2006 Postat 9 oktober 2006 Tycker den fungar fint, kanske ska lagra med något ljud som har mer attack? Låter bra tycker jag 🙂
Sandgren Postat 9 oktober 2006 Postat 9 oktober 2006 Tycker det låter väldigt najs 😆 fast kanske lite mer tryck i basen? fast de e kanske bara jag som gillar sånt 😆
Tilly Postat 9 oktober 2006 Trådstartare Postat 9 oktober 2006 (redigerat) Tack Sandgren! Det kommer remixar på låten med mkt tyngre och hårdare kick/bas! 😆 Fast det kanske behövs mer tryck i denna ändå? Redigerat 9 oktober 2006 av Soundborn
Cleff (oregistrerad) Postat 9 oktober 2006 Postat 9 oktober 2006 Ja det behövs mer tryck... Melodin var skön, likaså ljudet. Liiite för mycket diskant på sina ställen.
Halliz Postat 9 oktober 2006 Postat 9 oktober 2006 Låter proffsigt och bra men dock känns det ändå att man hört melodin 500 gånger förut men det är väl så med trance melodier,
shiny1 Postat 10 oktober 2006 Postat 10 oktober 2006 ja fan feta på basen nu! annars låter det väldigt bra!
Hype Postat 10 oktober 2006 Postat 10 oktober 2006 älskar melodin, helt i min smak!! ...men känner lite att mellanregistret lyser med sin frånvaro.... =) med vilken synth kranade du fram de leadljudet???? =)
Tilly Postat 10 oktober 2006 Trådstartare Postat 10 oktober 2006 Fan va kul, tack alla! Jag får se till att fixa mer tryck i basen! Hype - Det är självklart min lilla underbara Virus C som fixar leadljudet 🙁
MrPhil (oregistrerad) Postat 10 oktober 2006 Postat 10 oktober 2006 Det låter som nåt följer bakom leaden i sextondelar? Som en hihat eller nåt annat noise-ljud. Möjligen att DET blir lite mycket stök. Lead-ljudet diggas.
Kenta K Postat 11 oktober 2006 Postat 11 oktober 2006 Diggar som vanligt.. Lite mycke diskant tycker jag. Få fram kicken mera. Och basen micro lite. Men nu var det inte låten vi skulle kommentera. Leaden är underbart Soundboom! 😲
Tilly Postat 11 oktober 2006 Trådstartare Postat 11 oktober 2006 Weeeee 😎 Ska fixa till låten så den blir i topp skick! Dock så jag mig ett frispel och slängde ihop en annan dänga nu inatt, postar den på forumet!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.