Richie76 Postat 20 oktober 2006 Dela Postat 20 oktober 2006 Låter riktigt bra det här! Sången är riktigt bra och själva mixen är bra.. men som någon påpekade så känns det som att delayet på sången ligger fel på något sätt.. pesrsonligt tycke å smak förstås.. annars kanon! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bengan_gbg Postat 21 oktober 2006 Dela Postat 21 oktober 2006 Inte min "normalgenre" men det låter ju fint det här. Kanske lite "tjockt" och mkt men allt som ska sägas är nog sagt egentligen. Stensdotter: Kalasröst! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Marrexxx Postat 22 oktober 2006 Dela Postat 22 oktober 2006 (redigerat) Din låt får mig att känna mig som om jag druckigt "franskt lantvin" och just ramlat in på Kåren runt 1984, Framför mig ser jag bilden av tjejer med permanentat hår, piratbyxor, pastell färgade örhängen i plast och axelvaddar, Vi snackar 80-tals nostalgi... 😄 Ge mig till baka mina flydda ungdoms år.... Redigerat 22 oktober 2006 av Marrexxx Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 22 oktober 2006 Dela Postat 22 oktober 2006 Anna, Daruizzzzzzzzzz..... Helgrym sång Anna Skitbra producerat Dariuz MEN...Askass låt i mitt tycke.....Sorry 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.