Jump to content
Annons

Söker band som vill ha spons!

Fish

Recommended Posts

Hej!

Jag representerar ett litet företag i skåne som nyligen börjat importera gitarrer (ak. och el) samt basar och förstärkare.

Nu söker vi utåtriktade musiker/grupper som är intresserade av att exponera våra instrument och vår utrustning aktivt.

Är du/ni intresserade eller känner någon som är det så hör av er till info@equippo.se eller gå in på www.equippo.se för att se vårt sortiment.

Dela på andra sajter

Annons

All info om märken osv finns på www.equippo.se

Det gäller:

Indie Guitars, engelskt företag som har tillverkningen i Korea, jättefina gitarrer till bra priser. Relativt nystartat. www.indieguitars.com

Mayones Guitars, Polska handbyggda finsmakargitarrer. Pain of Salvation, Katatonia mfl. använder dessa. www.mayones.com

Brunetti Tube Amplification, Italienska handbyggda helrörsförstärkare. Riktigt bra grejjer! www.brunetti.it

Vi säljer dom delar av sortimentet som visas på equippos hemsida. Vissa speciella godbitar finns oxå: en gitarr som användes på pain of Salvations senaste platta, Indie customshop gitarrer som är helt unika bla.

Dela på andra sajter

OK, är sponsor avtalet (hur det nu utformas) även intressant i studiosammanhang?

Jag tex gör ju då och då reklam i olika tidningar för min studio, har en hemsida etc etc där detta skulle kunna exponeras samt i era kanaler...

Kristian

Redigerat av Florian le Sage
Dela på andra sajter

Det viktiga är exponeringen! Inefattar även studios osv.

Vi vill ha tag på så många intresserade som möjligt. Naturligtvis får vi göra en gallring. Det måste ju vara seriöst!

Dela på andra sajter

Förtydligande:

Anledningen till att vi valt att göra detta är för att "ankra" våra märken på marknaden. Vi är av den fasta övertygelsen att vi bäst gör detta via musiker. Att se Steve Vai på en affisch med en ny gura e inte samma sak som att en kompis visar den, att du faktiskt kan spela på den osv. Dvs vi söker "mänskliga" ambasadörer för våra märken, inget fancy, man ska bara vara aktiv och framåt, man behöver INTE ha sålt platina...

Rätt attityd e A och O så maila era vänner och maila mig med beskrivning av vad ni vill åstakomma!!!

mattias@equippo.se

Rocka Fett!!!

Dela på andra sajter

MrPhil (oregistrerad)
Hej!

Jag representerar ett litet företag i skåne som nyligen börjat importera gitarrer (ak. och el) samt basar och förstärkare.

Nu söker vi utåtriktade musiker/grupper som är intresserade av att exponera våra instrument och vår utrustning aktivt.

Är du/ni intresserade eller känner någon som är det så hör av er till info@equippo.se eller gå in på www.equippo.se för att se vårt sortiment.

Vad vill ni ha i motprestation då?

Får jag en bra bas bara jag visar mig med den på spelningar, eller vad? 😆

Dela på andra sajter

se förtydligande ovan. Sponsringen ska ju stå i relation till vad du har att erbjuda. Lokala "ikoner" som e ute mycket och spelar och snackar/umgås mycket med musiker är vad vi vill komma åt. Vi kommer INTE att ge bort instrument till höger och vänster. Alla dealar blir personliga med människor som har rätt attetyd och inställning. Sedan om vi erbjuder 20, 50 eller 100% spons beror ju på...

Dela på andra sajter

MrPhil (oregistrerad)

Ja, OK, förstår mycket väl vad du menar 😆

Jag slänger ett mail till dig så får ni väl avgöra.

Dela på andra sajter

Ursäkta

ska helt klart byta leverantör. Verkar som om det är en del trafik just nu... :-)

och den blir helt kass då...

Någon som vet ett RIKTIGT bra webbhotell med gott om utrymme, bra mailhantering, stabilt mm???

Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)
Hej!

Synd att jag inte kommer in på hemsidan.

🙂

:musik

Nu kom jag in. Den röda Custom-elgitarren var fin, liksom den gröna. Basarna verkar exklusiva.

🙂

Dela på andra sajter

Ursäkta

ska helt klart byta leverantör. Verkar som om det är en del trafik just nu... :-)

Någon som vet ett RIKTIGT bra webbhotell med gott om utrymme, bra mailhantering, stabilt mm???

Aleborg funkar kanonbra för oss.

Slänger iväg ett mail till dig om en liten stund.

Dela på andra sajter

Mayones basar börjar på 12495kr och uppåt. Mayones gitarrer från 12795kr

Indies Gitarrer börjar på 4095kr. Riktigt fina instrument. Använder dom nästan själv nästan uteslutande... Brunettis förstärkare e oxå riktiga höjdare! Toppar från 16695kr. Riktigt godis.

Det är därför jag vill etablera dom i Sverige!

Dela på andra sajter

Ursäkta

cliche webbhosting är skitbra.. både skivbolaget samt mitt egna prod. bolag har där.. asstabilt o billigt som fan.. konstigt att inte fler rekommenderar det!!

enda "nackdelen" ör att de har sitt huvudkontor med alla servrar i danmark.. galna danskar.. 🙂

Dela på andra sajter

Jag har recensioner av Indie i .pdf format (tribal custom samt ID30CE Tree of Life). Tror brunetti har lite på sin hemsida.

Kan maila dig Indies recensioner om du vill?

Jag läste precis recensionen på indies sida och det låter verkligen lockande. Hur mycket kan man få en Indie Designers Range The Mod för? MvH

Dela på andra sajter

Har inte dom gitarrerna i vårt standardsortiment. Standardsortimentet hittar du på: www.equippo.se

Övriga gitarrer kan specialbeställas, men det blir ganska lång väntetid. ca 3mån.

Jag återkommer ang pris om du är intresserad.

Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.