bearwolf Postat 9 oktober 2006 Postat 9 oktober 2006 (redigerat) Hej allihopa, tänkte börja posta lite här på forumet, har haft mitt konto liggandes men aldrig fått för mig att gå hit 😛 Bearwolf är jag, heter igentligen Björn och är ifrån jämtland, 22 år gammal. går just nu ljudteknik i haparanda, och nu börjar det kännas att när man kommer djupare i träsket börjar man få lite funderingar som kan vara kluriga att lista ut själv. jag hoppas på vänliga svar ^^ ha det gott! Redigerat 9 oktober 2006 av bearwolf
Florian le Sage Postat 9 oktober 2006 Postat 9 oktober 2006 Välkommen Björn, hoppas du finner några goda stunder här! 😛
ChromaWoods Postat 9 oktober 2006 Postat 9 oktober 2006 Hej! Ja, snälla svar får man...... oftast. Läser man forumreglerna först är det dock mindre risk att man gör fel när man frågar något. Välkommen!
Majken Postat 9 oktober 2006 Postat 9 oktober 2006 Välkommen till forumet! Hälsa Rickard, Paolo och Stig 😛 /Majken
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.