Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Ju, kompå en sak när jag läste tråden om att ha proffs som man kan chata med eller vad du ne var.

Idén: Göra interjuver med folk och sedanläggaupp det som en podcast. Behöver ju bara en liten portabel DAT när ni gör interjuver för tidningen!

Annons
maxmaxmax (oregistrerad)
Postat
Ju, kompå en sak när jag läste tråden om att ha proffs som man kan chata med eller vad du ne var.

Idén: Göra interjuver med folk och sedanläggaupp det som en podcast. Behöver ju bara en liten portabel DAT när ni gör interjuver för tidningen!

Kan inte lådan göra sådana reportage? Och fråga om saker du vill veta?

Du behöver ju bara en liten portabel DAT.

Jag skulle prenumerera. Ni andra också, eller hur grabbar?

Postat

Mjao.. hihi, kanske inte riktigt så enkelt.. eller iofs det kanske det är.. ! Nämen ärligt så skulle detta vara skojjigt som fan!

maxmaxmax (oregistrerad)
Postat

Mjao.. hihi, kanske inte riktigt så enkelt.. eller iofs det kanske det är.. ! Nämen ärligt så skulle detta vara skojjigt som fan!

Tro mig, det är enklare än man tror. Ring rätt personer, var ihärdig och ha självförtroende. Inte så mycket att förlora på att försöka, men rätt mycket att lära.

Olsberg & gänget kan säkert sponsra med en dunk i ryggen och en länk till din podcast i tidningen.

Det skulle vara intressant att höra ditt program. Du är ju karbonkopian för en generation kids som sitter med fruityloops, en midibräda och en stark fascination.

Ring upp prydz och fråga "hur får man till en fet baskagge?". Är han cool så svarar han. Är han inte cool så skit i honom och ring nästa.

Postat

Tro mig, det är enklare än man tror. Ring rätt personer, var ihärdig och ha självförtroende. Inte så mycket att förlora på att försöka, men rätt mycket att lära.

Olsberg & gänget kan säkert sponsra med en dunk i ryggen och en länk till din podcast i tidningen.

Det skulle vara intressant att höra ditt program. Du är ju karbonkopian för en generation kids som sitter med fruityloops, en midibräda och en stark fascination.

Ring upp prydz och fråga "hur får man till en fet baskagge?". Är han cool så svarar han. Är han inte cool så skit i honom och ring nästa.

afan.. just det man kan ju ta saker i telfonen:P

Hum. mycket möjligt att man påbörjar nått sådant projet.. Skulle varit kul faktist!

maxmaxmax (oregistrerad)
Postat
afan.. just det man kan ju ta saker i telfonen:P

Javisst. Och i dessa skypetider är det lättare än någonsin att spela in.

Hum. mycket möjligt att man påbörjar nått sådant projet.. Skulle varit kul faktist!

Eller hur. Bara kör!

& var nu inte sådär svenssonlat. Vi vet alla hur det slutar.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.