spaceman Postat 9 oktober 2006 Dela Postat 9 oktober 2006 Är det någon som hört när Cubase 4 uppdateringen finns på hyllan i butiken ? Först så kommer Steinberg med nyheten om Cubase 4. Sedan går veckorna och ingen verkar veta när den kommer till butiken. Det hade varit bättre om dom legat lågt med nyheten så att Cubase 4 hade funnits i butiken veckan efter än att plåga oss med att sitta i ett väntrum utan att veta ett smack. Hojta till den som fått tag på Cubase 4. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Majken Postat 9 oktober 2006 Dela Postat 9 oktober 2006 Om jag inte är ute och cyklar så är det idag Cubase 4 ska finnas i butik, alternativt skickas till butikerna från leverantören. /Majken Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pain, baby Postat 9 oktober 2006 Dela Postat 9 oktober 2006 Jipii! 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Claes Holmerup Postat 9 oktober 2006 Dela Postat 9 oktober 2006 Tyvärr är leveransen från Tyskland försenad av någon orsak, så det kommer att dröja ett par dagar till innan det kommer till Sverige. 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pain, baby Postat 9 oktober 2006 Dela Postat 9 oktober 2006 Tyvärr är leveransen från Tyskland försenad av någon orsak, så det kommer att dröja ett par dagar till innan det kommer till Sverige. Typiskt 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Slackerboy Postat 9 oktober 2006 Dela Postat 9 oktober 2006 Ingen fara på taket, läs manualen under tiden så har du sparat lite tid då den dyker upp.. 😆 Sedan är det ju ofta så att man får räkna med att den har barnsjukdommar i början så jag tror inte man missar något de första veckorna, även fast jag självklart förbeställt... 😆 Som sagt, simma lugnt och läs manualen under tiden.. 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lundin Postat 10 oktober 2006 Dela Postat 10 oktober 2006 Ingen fara på taket, läs manualen under tiden så har du sparat lite tid då den dyker upp.. 😕 Sedan är det ju ofta så att man får räkna med att den har barnsjukdommar i början så jag tror inte man missar något de första veckorna, även fast jag självklart förbeställt... 😠 Som sagt, simma lugnt och läs manualen under tiden.. 😠 .. o tanka hem första uppdateringen.. 4.01 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
funky monk Postat 10 oktober 2006 Dela Postat 10 oktober 2006 Vad kommer en uppgradering från sx3 att kosta? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Claes Holmerup Postat 10 oktober 2006 Dela Postat 10 oktober 2006 Vad kommer en uppgradering från sx3 att kosta? Den går på 1895:-. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
xzeet (oregistrerad) Postat 10 oktober 2006 Dela Postat 10 oktober 2006 När finns det på fildelarsajter då? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 10 oktober 2006 Dela Postat 10 oktober 2006 (redigerat) När finns det på fildelarsajter då? det är frågan om.. jag har hört att steinberg har gått ut hårt mot piratknackning av cubase 4.... dvs. arbetat mer med kopieringsskydd.. någon som är mer insatt som kan utveckla detta?? Redigerat 10 oktober 2006 av IDF Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
allansson Postat 10 oktober 2006 Dela Postat 10 oktober 2006 När finns det på fildelarsajter då? det är frågan om.. jag har hört att steinberg har gått ut hårt mot piratknackning av cubase 4.... dvs. arbetat mer med kopieringsskydd.. någon som är mer insatt som kan utveckla detta?? Men jag tror fortfarande att det är naivt att tänka att ingen kommer knäcka det. Frågan är bara om hur lång tid det tar tror jag. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 10 oktober 2006 Dela Postat 10 oktober 2006 När finns det på fildelarsajter då? det är frågan om.. jag har hört att steinberg har gått ut hårt mot piratknackning av cubase 4.... dvs. arbetat mer med kopieringsskydd.. någon som är mer insatt som kan utveckla detta?? Men jag tror fortfarande att det är naivt att tänka att ingen kommer knäcka det. Frågan är bara om hur lång tid det tar tror jag. jo verkligen.. fast jag tror steinberg har insett det, och satsat hårt på den fronten.. hoppas det iaf.. säg ngn liten fildelare som inte sitter med en H2O version av sx3?? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
surikatmamma Postat 10 oktober 2006 Dela Postat 10 oktober 2006 SX3 tog ju några månader att cracka, och H2O sa efter det att de inte vet om det kommer vara värt besväret att försöka cracka nästa version. Och så stod det ju i studio att H2O lagt ner. Jaja, nån gång blir det väl crackat, det är ganska oundvikligt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IDF Postat 10 oktober 2006 Dela Postat 10 oktober 2006 SX3 tog ju några månader att cracka, och H2O sa efter det att de inte vet om det kommer vara värt besväret att försöka cracka nästa version. Och så stod det ju i studio att H2O lagt ner. Jaja, nån gång blir det väl crackat, det är ganska oundvikligt. sannerligen, det kommer nog dyka upp ngn grupp som kör på likadant som H2O och gör det minst lika bra.. all utveckling går ju framåt, inte bara programskaparna utan även programkaparna.. var bara tvungen o ordleka lite .. gonatt!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
DrHans Postat 11 oktober 2006 Dela Postat 11 oktober 2006 Jag väntar på ett samtal från musikbörsen. Men ring då Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Slackerboy Postat 11 oktober 2006 Dela Postat 11 oktober 2006 .. o tanka hem första uppdateringen.. 4.01 Jo jag passa på att göra det på samma gång. Det kommer nog en 4.02 inom ett par veckor med... för egen del kommer jag köra 4.x på bärbara , och köra 3.1 på rätta burken i studion tills jag tycker det fungerar bra, sedan kan man migrera den med. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lundin Postat 16 oktober 2006 Dela Postat 16 oktober 2006 (redigerat) och köra 3.1 på rätta burken i studion tills jag tycker det fungerar bra, sedan kan man migrera den med. 😛 ..fegis Redigerat 16 oktober 2006 av Lundin Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Slackerboy Postat 18 oktober 2006 Dela Postat 18 oktober 2006 Hehe, talar bara om erfarenhet 😉 Hoppas på mer input här från svenska users som testat C4. Hoppas verkligen att de hostar fram sx3 uppgraderingen snart nu... man vill ju testa den nu! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
alfonz (oregistrerad) Postat 25 november 2006 Dela Postat 25 november 2006 .. o tanka hem första uppdateringen.. 4.01 Jo jag passa på att göra det på samma gång. Det kommer nog en 4.02 inom ett par veckor med... för egen del kommer jag köra 4.x på bärbara , och köra 3.1 på rätta burken i studion tills jag tycker det fungerar bra, sedan kan man migrera den med. Kan man inte köra flera cubase-versioner på samma dator då? Ska köpa C4 nu när löningen kommit( 😄 ) men hade planerat att ha kvar min sx1 på samma dator, som en backup ifall C4 skulle knasa. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.