Lonian Postat 9 oktober 2006 Postat 9 oktober 2006 (redigerat) LÅTNAMN: Room ARTIST/GRUPP: Dead zombie GENRE: Elektroniskt LÅTLÄNGD: 2:42 KOMPOSITÖR: Lonian EV. MEDVERKANDE: Lonian INSPELNINGSÅR: 2006 FORMAT: mp3 STORLEK: 3Mb Your browser does not support the HTML5 audio tag Nyaste låten här. Tänkte göra något bitpop med resulterade till mer åt synth hållet tror jag. Svårt att definera sin egen musik. Det låter som det gör. Redigerat 10 oktober 2006 av Lonian
Lonian Postat 10 oktober 2006 Trådstartare Postat 10 oktober 2006 aaah. jag ändrade om på hemsidan därav den ej fungerande linken. Men nu skall allting vara i sin ordning igen. Så lyssna nu (:
stajo Postat 10 oktober 2006 Postat 10 oktober 2006 hej tycker du i allmänhet gör sköna piano intron till dina låtar, även här hittar man lite, får mig att tänkat lite på hipnosis. Nu är ju ljudfloran i låten långt ifrån vad jag gillar. Skall ju låta så här förstår jag ju 😠 . Det partiet jag tar med mig från denna låten är 1.49-2.01, snyggt, är ju en mjukis 😕
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.