Jump to content
Annons

Chatta med ett proffs

herwhisper

Recommended Posts

Annons

"just nu sitter jag och drar på typ 0.36 micrometer på hi-mid efter att ha svept den till 3466 khz=1.987 dB+ på den 55:e overdubben på 2:a kören, komprimerar stenhårt genom en APHEX 651 med ratio 12:1 och lååångsam release, blir så jävla snyggt liksåååm" vem orkar egentligen-DIY!!!

🙂

Dela på andra sajter

"just nu sitter jag och drar på typ 0.36 micrometer på hi-mid efter att ha svept den till 3466 khz=1.987 dB+ på den 55:e overdubben på 2:a kören, komprimerar stenhårt genom en APHEX 651 med ratio 12:1 och lååångsam release, blir så jävla snyggt liksåååm" vem orkar egentligen-DIY!!!

😎

men det är alltid skoj o läsa om va folk kör med för grejjer.. jag tänker på det heliga numret av M* nr -03, då det var åtminstonde fyra olika artiklar om fyra olika studior.. en i usa, en i gbg samt två i sthlm.. fint som fan vare..!!! fruktansvärt läsvärda artiklar.. o fruktansvärt goa rackprylar.. 🙂

Dela på andra sajter

jo jag vet vad du menar, jag är bara sne för att MM eller Studio inte dök upp hos mig vid 2 väl valda tillfällen...hmmm...ena gången hade JAG som 1:a och enda snubbe i VÄRLDEN Vintage Design´s nya stereokompressor/limiter förra sommaren vilket torde ha varit ett scoop i samband med min mixning av Erik Aschan-plattan i samma veva-

men icke-därför mitt lilla agggggggggg 🙂😎😕 --- 😎😆😆

Dela på andra sajter

jo jag vet vad du menar, jag är bara sne för att MM eller Studio inte dök upp hos mig vid 2 väl valda tillfällen...hmmm...ena gången hade JAG som 1:a och enda snubbe i VÄRLDEN Vintage Design´s nya stereokompressor/limiter förra sommaren vilket torde ha varit ett scoop i samband med min mixning av Erik Aschan-plattan i samma veva-

men icke-därför mitt lilla agggggggggg 🙂😎😕 --- 😎😆😆

😆😆

naaw.. stackare.. 😉

det är bara att hoppas på nästa gång.. 😉

jag ser titeln framför mig:

"i en skola på landet"

Dela på andra sajter

"i en skola på landet"

Nä! Rubriken kan vara "Old'skool i dubbel bemärkelse - i den gamla skolan jobbar analogtekniken"

Dela på andra sajter

Fruppe69 (oregistrerad)

"i en skola på landet"

Nä! Rubriken kan vara "Old'skool i dubbel bemärkelse - i den gamla skolan jobbar analogtekniken"

Fyndigt!

Eller varför inte "Han skolkade från svenskan, nu bor han i en skola."

Dela på andra sajter

"i en skola på landet"

😛😆

Dela på andra sajter

"i en skola på landet"

Fyndigt!

Eller varför inte "Han skolkade från svenskan, nu bor han i en skola."

Idioten Fruppe verkar aldrig tröttna på att klanka på min Svenska som varken är dyslektisk eller något annat du brukar få till, jag hade 5:a i Svenska hela högstadiet på en dessutom ansedd skola på 70-talet så du får hitta på något annat dumt att tjafsa om-varsågod!

Dela på andra sajter

men icke-därför mitt lilla agggggggggg 😕😠😠 --- 😆😆😆

jag ser dig lite som en stark kvinna i en värld dominerad av medelålders män.

aningens diskriminerad helt enkel.

Dela på andra sajter

Kanske det, och rebellisk/upprorisk/rättvisefanatiker etc... 😕 men lustigt att du ser kvinnan i mig, du verkar vara en sensibel herre (eller dam?) alla har vi ju lite av det ena och lite av det andra i oss, hos vissa 50/50 hos andra en helt annan balans, brukar också jämna ut sig i valet av partner som brukar ha motsvarande balans i motvikt/jämnvikt mot ens egen liksom... 😠

Dela på andra sajter

Men WTF. Jag bjur på en muffin

tack!!!

:rolleyes:😛

isf bjuder jag på en kaffe

😆

Jag trodde vi kom överens om att det där var ett självporträtt av dig och inget annat?

😆

😆😆😆

ja just det ja..

🥰🥰

Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.