Jump to content
Annons

bilder

jensak (oregistrerad)

Recommended Posts

jensak (oregistrerad)
Postat

Finns det någon vänlig själ som kan förklara hur jag ska lägga upp en bild i frumet 😎

Ps vet knappt hur jag ska formatera om en bild till jpg eller vad det nu heter 🙂

Annons
Postat

för att formatera så öppnar du bilden i paint/photoshop eller vad du råkar ha hemma och använder funktionen "spara som" och sparar med ändelsen jpg.

vad uppladdning angår har jag inga egna erfarenheter här på forumet

Postat (redigerat)
  jensak sa:
Finns det någon vänlig själ som kan förklara hur jag ska lägga upp en bild i frumet 😎

Ps vet knappt  hur jag ska formatera om en bild till jpg eller vad det nu heter 😎

Om Du är riktigt jävlig, går Du in på Demoinspelningar och postar bilder.

Men det blir ett jävla liv. 😄😱

Olsberg river sitt hår på måndag morron 🙂

Redigerat av fogden2000
Postat

Du lägger upp bilder på en (gratis) fotosida typ Photobucket.com eller liknande och sedan länkar du dit.

Postat
  fogden2000 sa:
  jensak sa:

Ps vet knappt  hur jag ska formatera om en bild till jpg eller vad det nu heter 🙂

Om Du är riktigt jävlig, går Du in på Demoinspelningar och postar bilder.

Men det blir ett jävla liv. 😄😎

😱😄😎😆

Postat
  Bebopkeys sa:
Du lägger upp bilder på en (gratis) fotosida typ Photobucket.com eller liknande och sedan länkar du dit.

Eller så lägger du bilden under forumets Uppladdningställe så slipper du bli ovän med alla på demoforumet (fogden2000 kan också ta till sig av detta tips 🙂), samt att du därifrån länkar bilden ill den sidan du nu vill ha upp bilden på...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.