Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Yes det kan du 🙂

Du kan slĂ„ ner en som har cubase och ta det frĂ„n honom. Är du mindre vĂ„ldsam av dig kan du ladda hem det frĂ„n piratebay.

Vill du fÄ det lite mer förmÄnligt utan att bryta mot lagen kan du köpa hÄrdvara dÀr cubase följer med gratis, t.ex. ett ljudkort (det lÀr du behöva ÀndÄ)

mvh

Postat

Cubase LE (som Àr byggt pÄ den Àldre motorn) finns bundlad med vissa ljudkort, som Bassebas sÀger - men annars Àr det bara att köpa den version man behöver. Ofta rÀcker det med SE, men annars Cubase Studio 4 (SL). Det Àr lÄngt ifrÄn alla som verkligen ha nytta av vÀrstingversionen Cubase 4 (SX)...

Danny Cort (oregistrerad)
Postat (redigerat)
Yes det kan du  🙂

Du kan slĂ„ ner en som har cubase och ta det frĂ„n honom. Är du mindre vĂ„ldsam av dig kan du ladda hem det frĂ„n piratebay.

Är du helt kass i huvet?

PĂ„ riktigt?

Det var nog bland det allra dummaste jag har lÀst pÄ detta forum.

Redigerat av Danny Cort
Postat (redigerat)
Yes det kan du  🙂

Är du helt kass i huvet?

PĂ„ riktigt?

Det var nog bland det allra dummaste jag har lÀst pÄ detta forum.

Nej jag e inte "helt kass i huvet". 🙁

Du har nog missat det ironiska i inlĂ€gget. Men det Ă€r kanske inte helt lĂ€tt att förstĂ„ nĂ€r man bara lĂ€ser en text rakt upp och ner, det kan jag erkĂ€nna. Jag menar hade jag bara agerat pĂ„ mina fördomar utan att tĂ€nka efter hade jag kunnat tro att du Ă€r en torr 14-Ă„ring som inte ens fattar simpsons (eller Ă€nnu vĂ€rre: family guy, . 🙁 that's right i said it!)

Faktum Àr att det Àr fullstÀndigt möjligt att ladda hem en piratkopia och jag tror att mÄnga hÀr pÄ forumet har eller har haft ett piratprogram installerat nÄn gÄng, men de skulle aldrig erkÀnna det hÀr.

Om du analyserar inlÀgget ytterligare sÄ kanske du fattar att jag likstÀller piratkopiering med stöld (om det nu var det du reagerade pÄ) samtidigt som jag anger de allra vanligaste sÀtten att fÄ tag pÄ cubase.

Vad betrÀffar dumhet sÄ vet jag inte vilken nivÄ mitt inlÀgg ligger pÄ men du mÄste verkligen hÄlla med om att ditt Àr löjligt mycket dummare.

mvh

Edit: sist jag testade mig pĂ„ riktigt hade jag en IQ pĂ„ 135 och EQ ska vi inte snacka om... man kan nog sĂ€ga att jag Ă€r en highpass đŸ„°

Redigerat av funky monk
maxmaxmax (oregistrerad)
Postat

En liten krokodil gick till sin dator och knappade in www.download.com och skrev in "DC++" och laddade ner det. Sedan installerade han programmet, anslöt till nÄgra officiella hubbar som han kom in pÄ och skrev in "cubase" i sökmotorn. Strax hittade krokodilen programmet och det var nerladdat. Ett Är senare blev han kÀnd pÄ nÀtet. slut.

MÀnniskor dÀremot har moral och laddar inte ner köpeprogram pÄ nÀtet.

GĂ€st
Detta Àmne Àr nu stÀngt för fler svar.
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.