Christofer Postat 7 oktober 2006 Dela Postat 7 oktober 2006 Har länge funderat på att börja lira men de skulle va kul om nån som lilrar eller har lirat kan berätta lite för mig/oss om vad de hanlar om och vad man kan göra. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
herwhisper Postat 7 oktober 2006 Dela Postat 7 oktober 2006 Sorry, aldrig spelat. Är inte Warcraft ett strategi spel? Eller är jag helt ute och cyklar... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 7 oktober 2006 Trådstartare Dela Postat 7 oktober 2006 Sorry, aldrig spelat.Är inte Warcraft ett strategi spel? Eller är jag helt ute och cyklar... Jo men World of Warcraft är ett onlinespel Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
herwhisper Postat 7 oktober 2006 Dela Postat 7 oktober 2006 Sorry, aldrig spelat.Är inte Warcraft ett strategi spel? Eller är jag helt ute och cyklar... Jo men World of Warcraft är ett onlinespel Ahh, då kanske det är värt att kolla upp. Online är alltid kul. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 7 oktober 2006 Trådstartare Dela Postat 7 oktober 2006 (redigerat) 179 på Webhallen om jag inte mins fel 30 dar gratis innan man måste börja betala, med kreditkort eller ett kort som man köper i spelbutiker Redigerat 7 oktober 2006 av Christofer Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 7 oktober 2006 Trådstartare Dela Postat 7 oktober 2006 Japp, 179 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 8 oktober 2006 Dela Postat 8 oktober 2006 Jag hatar spel med månadsavgifter! Jag tänker aldrig, ALDRIG, börja spela ett spel som inte bara kräver pengar för första gången man köper det, utan även vill ha pengar VARJE MÅNAD! Nä, jag håller mig till mina RPG-spel. 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 8 oktober 2006 Trådstartare Dela Postat 8 oktober 2006 du gör som du vill men jag ska prova iallafall och se om jag gillar de. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krokodil Postat 8 oktober 2006 Dela Postat 8 oktober 2006 Har provat det, men med min nuvarande ekonomi kan jag tyvärr inte lägga undan 140 spänn i månaden för att spela det. Avgifter 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 8 oktober 2006 Dela Postat 8 oktober 2006 Som om inte spel är dyra som det är lixom... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Eternal Postat 8 oktober 2006 Dela Postat 8 oktober 2006 Kostar det så jävla mycket per månad alltså!? Att så många kids har råd att spela det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zyan Postat 9 oktober 2006 Dela Postat 9 oktober 2006 Läste just en medlemspresentation, där nykomlingen spela det. Hette Union (eller något liknande) tror jag. Kolla de senaste medlemspresentationerna. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
browno Postat 9 oktober 2006 Dela Postat 9 oktober 2006 Spelar inte, men kan rekommendera den senaste South Park episoden som handlar om just WoW, askul! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zyan Postat 9 oktober 2006 Dela Postat 9 oktober 2006 Spelar inte, men kan rekommendera den senaste South Park episoden som handlar om just WoW, askul! 🙂 Den har ju inte sänts i Sverige än...så uppmanar du folk att göra upphovsrättsbrott? 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 10 oktober 2006 Dela Postat 10 oktober 2006 Jag spelade i 2 veckor under den öppna betan. Gillade det som fan, men insåg att det skulle vara döden för mitt vanliga liv. Det tog ett år innan abstinensen släppte. Sug på den. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 10 oktober 2006 Trådstartare Dela Postat 10 oktober 2006 Jag spelade i 2 veckor under den öppna betan. Gillade det som fan, men insåg att det skulle vara döden för mitt vanliga liv. Det tog ett år innan abstinensen släppte. Sug på den. Håller på 😆 lill brorsan köpte de till mig i söndags, så jag har mer eller mindre lirat hela tiden, villket funkar för mig för jag har inget liv 😄😆😆🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 11 oktober 2006 Trådstartare Dela Postat 11 oktober 2006 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danabacken Postat 11 oktober 2006 Dela Postat 11 oktober 2006 Spelar inte, men kan rekommendera den senaste South Park episoden som handlar om just WoW, askul! 😄 Såg den igår! 😛 Så jävla grymt! 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.