Twilight_Zound Postat 7 oktober 2006 Dela Postat 7 oktober 2006 Skulle vilja ha en avdelning där man kan SÖKA(Posta) och Annonsera om programvara som man ev vill köpa eller sälja..... Kanske lite luddigt men: Ex på postning: Var kan jag hitta en EQ med de här funktionerna, bla bla bla, bla bla...? svar: På min site kan du köpa bla bla bla EQ för xxx pengar... eller: här får du en länk där man kan ladda hem Bla bla EQ eller köpa den Detta kan väldigt enkelt tolkas som egenreklam och det är ju typ extremt bannlyst på div forum, men om någon söker informationen borde det ju inte klassas som det... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 7 oktober 2006 Dela Postat 7 oktober 2006 smart.. eller så tar vi våra smarta skallar o skriver en stor länkguid o nitar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 7 oktober 2006 Dela Postat 7 oktober 2006 (redigerat) Detta kan väldigt enkelt tolkas som egenreklam och det är ju typ extremt bannlyst på div forum, men om någon söker informationen borde det ju inte klassas som det... Avdelningen behöver ju inte döpas till Claes. Redigerat 7 oktober 2006 av Pico Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Florian le Sage Postat 7 oktober 2006 Dela Postat 7 oktober 2006 nej precis, finns ju rätt många här gissar jag som byter upp sig eller bort sig eller ner sig pga ekonomi etc ibland och därigenom säljer ut vissa prylar vilket vore bra för alla om man finge posta på forumet, en del gör ju s.a.s. redan det med viss dispens Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 7 oktober 2006 Trådstartare Dela Postat 7 oktober 2006 (redigerat) OK Kanske ska köra en poll?? Se hur många som är intresserade av en dylik avdelning... Den kan ju heta: Sökes/Finnes 🙂 Redigerat 7 oktober 2006 av Twilight_Zound Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.