Robfan (oregistrerad) Postat 6 oktober 2006 Postat 6 oktober 2006 (redigerat) ... Redigerat 3 februari 2013 av Robfan
surikatmamma Postat 6 oktober 2006 Postat 6 oktober 2006 Åh herregud vilket cheesy skivnamn! 🙁 Men jag laddar ner...
Gert-Geigert Postat 6 oktober 2006 Postat 6 oktober 2006 Jag tror at ni skulle tjäna på att försöka få det tajt..... Alltså inte en massa otajta trummfills mm. Låter lliksom bara bra om det sitter.....
Robfan (oregistrerad) Postat 7 oktober 2006 Postat 7 oktober 2006 (redigerat) ... Redigerat 18 maj 2014 av Robfan
Larsson Postat 8 oktober 2006 Postat 8 oktober 2006 Cheesy skivnamn är mitt mellannamn! Men inte är det så otajt? Vi kör ju inte med metronom men har funtat på det. jag gillar andra låten bäst..där efter den sista..men i den finns det en lång vers vända där det inte är sång..det blir lite konstigt.. och tajtare kunde det absolut vara..mest otajt i första låten.. men alla låtar innehåller bra moment..och behöver nog bara poleras lite så blir det bra!! lycka till!! 😏
Robfan (oregistrerad) Postat 13 oktober 2006 Postat 13 oktober 2006 (redigerat) ... Redigerat 18 maj 2014 av Robfan
Desmond Postat 14 oktober 2006 Postat 14 oktober 2006 Ni behöver inte pyssla med metronomer o grejer, det är inte tempot det är fel på. Se bara till att trummisen kan sina grejer så blir det bra. Öva gärna bara rytmsektionen (bas+trummor) till leda och som sagts ovan hellre ett enkelt fill som sitter än ett komplicerat som faller. 😳
Robfan (oregistrerad) Postat 22 oktober 2006 Postat 22 oktober 2006 (redigerat) ... Redigerat 18 maj 2014 av Robfan
rainydays Postat 22 oktober 2006 Postat 22 oktober 2006 Köp en stämapparat! Basen är felstämd (eller felintonerad iaf). Jag tycker ärligt talat inte detta är särskilt bra. Oinspirerade låtar som helt saknar hook. Låter som den mesta fritidsgårdsrock gjorde när man var 16 och ville låta som nirvana. MEN, jag tycker ni har en hel massa potential till att bli riktigt bra. Sångaren har riktigt skön raspig röst, ni spelar ganska bra var och en för sig och har intressanta idéer. Hade ni varit lite tajtare och haft lite bättre låtar så hade det kunnat bli riktigt bra tycker jag. ursäkta om jag är för hård (jag vet att detta inte är garageband.com 😏). vill inte mena att jag presterat bättre själv precis. säger bara vad jag tycker.
Robfan (oregistrerad) Postat 24 oktober 2006 Postat 24 oktober 2006 (redigerat) ... Redigerat 18 maj 2014 av Robfan
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.